ما مقاوم هستیم/ سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید 400 زائر راهیان نور دانش آموزی از موزه دفاع مقدس خرمشهر

حربی با اعلام خبر حضور بیش از 400 زائر راهیان نور دانش آموزی استان در موزه جنگ خرمشهر گفت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر استان در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.
کد خبر: ۵۶۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ - 08December 2022

بازدید 400 زائر راهیان نور دانش آموزی از موزه دفاع مقدس خرمشهر«عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از 400 زائر راهیان نور دانش آموزی از مدارس دخترانه استان در موزه جنگ خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر استان در مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: در این بازدیدها، ضمن روایت های ناب دوران دفاع مقدس و تشریح محتوای موجود در موزه به سوالات و ابهامات دانش آموزان در خصوص ماه های آغازین جنگ تحمیلی و مقاومت مردم خرمشهر پاسخ داده می شود.

حربی گفت: سردار مرادحاجتی تاکید دارند با توجه به هجمه های اخیر دشمنان علیه نوجوانان و جوانان کشور، ضرورت دارد که توجه بیشتری به جامعه دانش آموزی و دانشجویی شود و مراکز فرهنگی دفاع مقدس و مناطق عملیاتی باید با آمادگی بهتری میزبان این عزیزان باشند و غیر از بازدیدها، پیوست های فرهنگی نیز برای ارائه به زائرین لحاظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها