نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

طلاب شاهد در برابر جریان‌های طاغوتی مجاهدانه و منسجم بایستند

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: طلاب و فضلای شاهد و ایثارگر تمام استعداد‌ها و پتانسیل‌های خود را با منطق و تلاش مجاهدانه در برابر جریان‌های انحرافی و طاغوتی بکار گیرند.
کد خبر: ۵۶۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ - 08December 2022

طلاب شاهد در برابر جریان‌های طاغوتی مجاهدانه و منسجم بایستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» در دومین اجلاسیه طلاب و فضلای شاهد در پژوهشکده علامه طباطبایی قم اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای انسجام بیشتر فرزندان شاهد و ایثارگر بکار گیریم.

وی افزود: این انسجام خروجی به روز و کارآمد داشته باشد و بنیاد شهید و امور ایثارگران از این اقدامات حمایت می‌کند. این حمایت در شکل‌گیری، فعالیت و تقویت تشکل‌های فعال و مجاهد شاهد و ایثارگر خواهد بود.

شکری ادامه داد: هر تشکلی اگر هدف متعالی نداشته باشد و با نگاه آخرت نگری به مسائل نگاه نکند و سطحی‌نگر باشد و در تمامی مراحل خدا را نبیند از هم می‌پاشد و تنها امتی می‌ماند که منسجم و هدفمند و در راستای اهداف الهی باشد که هم‌افزایی و هم‌اندیشی می‌کند که دچار اختلاف نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هر گروهی در روند تکاملی جامعه نقش‌آفرینی می‌کند، ادامه داد: گروهی در جهت مثبت و راه خدا فعالیت می‌کنند، ولی گروهی نیز در جهت شیطان و طاغوت‌های جهانی حرکت می‌کنند و باید مجاهدانه و تلاشگرانه در مقابل آن‌ها ایستاد و همه افراد در این جهت وظیفه دارند.

شکری افزود: اگر استعداد‌ها و پتانسیل‌های فضلا و علمای شاهد و ایثارگر با منطق مقابل جریان‌های انحرافی ایستادگی کند جریانی مقابل جسارت این افراد راه‌اندازی می‌شود و در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی باید مجاهدانه ماند و فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه مجاهدت یک ضرورت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: باید با تلاش مضاعف و به‌کارگیری استعداد‌ها در مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد خروجی مناسبی ایجاد کرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این جهت حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها