استاندار کرمانشاه:

«حاج قاسم» برای همه جهانیان الگو شده است

«امیری مقدم» گفت: امروز حاج قاسم نه صرفا متعلق به جهان اسلام، بلکه متعلق دنیا بوده و برای همه جهانیان الگو شده است، لذا استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن چهره حاج قاسم کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 08December 2022

«حاج قاسم» برای همه جهانیان الگو شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه امروز در چهارمین جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در استانداری کرمانشاهبرگزار شد با بیان اینکه نظام و کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: باید در مسیر شهدا گام برداریم و تلاش کنیم تا برعکس شهدا عمل نکنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: امروز حاج قاسم نه صرفا متعلق به جهان اسلام، بلکه متعلق دنیا بوده و برای همه جهانیان الگو شده است، لذا استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن چهره حاج قاسم کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های مهمی مثل هفته بصیرت و دهه مقاومت، گفت: باید از این فرصت ها در تبیین از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان استفاده کنیم.

امیری مقدم اشاره ای هم به راه اندازی پویشی تحت عنوان «من حاج قاسم و حاج قاسم‌های انقلاب را دوست دارم»به پیشنهاد اعضای جلسه داشت و گفت: برپایی چنین پویش هایی می تواند در معرفی مکتب حاج قاسم به نسل جوان تاثیرگذار باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید نوجوانان و جوانان را با روحیات، رفتار و منش حاج قاسم آشنا کرده و کاری کنیم امثال حاج قاسم الگوی نوجوانان و جوانان ما بشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید رفتار و منش حاج قاسم را الگوی خود در انجام امورات قرار دهند، گفت: خدا نکند روزی برسد مسئولی عکس حاج قاسم و شهدا را صرفا برای ارتقای جایگاه خود به دیوار اتاق کارش نصب کند که در این صورت ظلم بزرگی به شهدا و آرمان‌های آنها کرده ایم.

امیری مقدم اشاره ای هم به دلایل دشمنی آمریکایی ها با ما داشت و گفت: آمریکا نمی تواند قدرت امروز ما را ببیند و برای ضربه زدن به ما دست به هر کاری می زند.

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: شهدای دانشجو راه را از باب ایجاد روحیه استکبارستیزی برای دانشجویان امروز هموار کردند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار به مقابله با استکبار ایستادند، لذا اگر امروز کسی بخواهد از این فضا بر خلاف اصول و عقاید شهدای دانشجو استفاده کند به این شهدا خیانت کرده است.

وی در ادامه شبکه های اجتماعی بی در و پیکر را در بروز اغتشاشات اخیر متهم دانست و گفت: با شانتاژهای خبری این رسانه های معاند است که امروز دانشجویان ما مطالباتشان به حد اختلاط دختر و پسر در سلف سرویس دانشکده تنزل کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار