برگزاری یادواره‌های شهدای دفاع مقدس و امنیت در مناطق مختلف گیلان

مردم ولایی گیلان در این ایام به یاد فرزندان گلگون‌کفن شان یادواره برگزار کردند.
کد خبر: ۵۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ - 09December 2022

برگزاری یادواره‌های شهدای دفاع مقدس و امنیت در مناطق مختلف گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم چهلمین روز شهادت شهید امنیت «حمزه علی‌نژاد» در مسجد جامع شهر خشکبیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علیزاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در این مراسم با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور اظهار داشت: متاسفانه بعضی از سیاسیون جامعه در برابر این اغتشاشات سکوت کرده‌اند در حالی که یک مسلمان نباید نسبت به جامعه اسلامی و قرآن بی‌تفاوت باشد.

«نظرعلی علیزاده» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای روستا‌های نرکه، کشکلایه، نارنج داربن و یوسف آباد ریسندگی املش گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت ۳ اصل ایمان به خدا، رهبری امام راحل و پیروی مردم از ولایت فقیه به پیروزی رسید.

همچنین یادواره پاسداران شهید محمدرضا و علیرضا میرزاده هم در مسجد پنج تن آل عبای روستای ملکده لشت نشاء برگزارشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس روح‌الله‌زاده» مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: امروز وظیفه ما در قبال خون شهدا پیروی از خط ولایت و تا پای جان ایستادن است و ما باید تبیین اسلام را از خانواده و جوانان و نوجوانان شروع کنیم.

گفتنی است؛ یادواره ۶۲ شهید منطقه امامزاده هاشم سنگر نیز در این ایام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید مهدوی» مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در دین اسلام گفت: شهدا مسیر درست رسیدن به سعادت را پیدا کردند و به عنوان الگویی برای نسل امروز و سند افتخاری برای ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد تقی حسین‌زاده» از اساتید حوزه و دانشگاه هم در یادواره شهدای منطقه گیشاکجان رودسر بیان داشت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین راه مقابله با دشمنان ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها