طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» به شهادت رسید

طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۵۶۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 09December 2022

طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» به شهادت رسیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، سرانجام جمعه ۱۸ آبان بعد از ۲۲ روز، به فیض شهادت نائل آمد.

شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و عضو گردان بسیجیان امام علی (ع) سعادت آباد تهران بود.

یکی از دوستان شهید مختارزاده در شرح ماجرای مجروحیت این شهید والامقام اظهار داشت: حسن به دلیل تردد به تهران و ارتباط برادرش محمد با استان تهران از سال ۱۳۹۸ به عضویت گردان بسیجیان امام علی (ع) سعادت آباد در آمد. او به همراه برادرش در میدان مقابله با اغتشاشگران حضور فعال داشت.

وی افزود: حسن ۲۶ آبان ساعت ۲۲.۳۰ در بازگشت از مأموریت استقرار و آرام‌سازی، به سمت مقر گردان امام علی (ع) به راه افتاد؛ اما در اتوبان حکیم شرق در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج گازوئیل و روغن ریخته شده بود که باعث از بین رفتن تعادل و زمین خوردن بسیجیان موتورسوار شد؛ لذا حسن که راننده موتورسیکلت و محمد سرنشین بودند، دچار سانحه شده و بعد از برخورد با زمین چند متر روی زمین کشیده شدند که محمد دچار آسیب سمت راست بدن و پارگی تاندوم دست راست شده و بعد از انتقال به بیمارستان بقیه‌الله (عج)، عمل ترمیم تاندوم انجام و ۲ شب بستری شد.

دوست شهید مختارزاده ادامه داد: حسن بعد از اینکه روی زمین کشیده شد، یک خودرو از باند ۲ اتوبان، از قسمت راست بدن او رد شده و بدون توجه به حادثه رخ داده، متواری شد؛ لذا وی بعد از انتقال به بیمارستان بقیه الله (عج)، به دلیل شدت جراحات سطح هوشیاری او کم و به ICU منتقل شد و سپس به کما رفت، تا اینکه سرانجام بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار