امروز برگزار می‌شود

رزمایش پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی استان گلستان

همزمان با چهارمین روز از هفته پدافند غیر عامل، مانور و رزمایش دستگاه‌های اجرایی و جلسه پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 29October 2015

رزمایش پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی استان گلستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، امروز پنجشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل، با عنوان اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت، مانور و رزمایش دستگاههای اجرایی و جلسه پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

در روز جمعه، هشتم آبان ماه نیز پیش از خطبههای نمازجمعه گرگان، غریبآبادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در خصوص اهمیت این مسئله سخنرانی میکند و در روز شنبه نهم آبان ماه و روز ششم هفته پدافند غیرعامل با شعار "استانداردسازی، مقاومسازی زیرساختها و سرمایههای ملی"، دوره آموزشی توسط دستگاههای اجرایی استان و نشست تخصصی مرتبط با پدافند غیرعامل و جلسه قرارگاه پدافند سایبری برگزار خواهد شد.

همچنین در روز پایانی این هفته که به مصونسازی سرمایههای ملی در فضای سایبری نام گرفته، رزمایش سایبری توسط نیروی انتظامی و همایش پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان گلستان برگزار میشود.

خاطرنشان میشود مراسم اختتامیه برنامههای هفته پدافند غیرعامل در استان گلستان روز چهارشنبه 13 آبان ماه برگزار و از دستگاههای برتر در این زمینه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار