مسئول بسیج مداحان استان مرکزی:

نقش مهم روضه‌های خانگی در تقویت هویت دینی و انقلابی فرزندان

ربیعی گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز نسل جوان و نوجوان جامعه تقویت هویتی دینی و انقلابی آنها است و روضه های خانگی نقش بسیار مهمی در این راستا دارند.
کد خبر: ۵۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 22December 2022
نقش مهم روضه های خانگی در تقویت هویت دینی و انقلابی فرزندانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل ربیعی» مسئول بسیج مداحان استان مرکزی امروز در همایش مدیران هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی خواهران در اراک با اشاره به اهمیت نقش مداحان و مدیران هیئت های مذهبی در تحقق فریضه مهم جهاد تبیین اظهار داشت: یکی از محورهای مهم فعالیت هیئت های مذهبی امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی برای جوانان است و این مهم باید از طریق جهاد تبیین محقق شود.
 
وی با اشاره به اینکه مداحان و تریبون داران مذهبی در راستای جهاد تبیین نقش مهمی دارند،گفت: هیئت های مذهبی پرچم دار جهاد تبیین هستند و البته مداحان باید در عرصه تبیین و آن هم از نوع جهاد خود را توانمند سازند که بسیج مداحان در این راستا تلاش می کند.
 
ربیعی افزود: روضه های خانگی یکی از موثرترین و قدیمی ترین فعالیت های فرهنگی و مذهبی است یکی از مصادیق بروز و ظهور ایمان در جامعه روضه‌های خانگی است و نقش بسیار مهمی در تقویت سبک زندگی اسلامی دارند و تقویت روضه های خانگی می تواند در تربیت علوی و فاطمی فرزندان بسیار اثرگذار باشد.
 
وی تأکید کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز نسل جوان و نوجوان جامعه تقویت هویتی دینی و انقلابی آنها است و روضه های خانگی نقش بسیار مهمی در این راستا دارند.
 
مسئول بسیج مداحان استان مرکزی خاطر نشان کرد: تقویت روضه های خانگی به نام و یاد شهدا توسط بانوان باید به عنوان یک نهضت در جامعه انجام شود و اگر در خانواده ها روضه های خانگی نهادینه شود قطعا فرزندان از توطئه های دشمنان در جنگ شناختی بیمه خواهند شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار