فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران است

سردار «کریمی» گفت: مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت و خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 19January 2023

مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (پنج شنبه) در آیین تکریم مادران، همسران و فرزندان شهدا همزمان با هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) خمین، گفت: امام خمینی(ره) با پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و مقام معظم رهبری راه ایشان را ادامه دادند و اکنون ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 
وی افزود: هرکجا که نامی از مظلومان هست نام زیبای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی می درخشد و امروز به برکت تفکر امام راحل انقلاب اسلامی مامن مظلومان عالم شده است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه حضرت امام (ره) استکبار ستیز و ظلم ستیز بود، گفت: امام خمینی(ره) باور قلبی داشت که با اعتماد به خداوند متعال نباید زیر بار زورگویی بیگانگان و ظالمان رفت و این رفتار امام راحل ریشه قرآنی دارد.
 
کریمی با اشاره به اینکه اعتماد به خداوند، مردم باوری، استکبار ستیزی، عدالت خواهی و توجه معنویت ویژگی بارز امامین انقلاب اسلامی است، افزود:  دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های مختلف به برکت این تفکر است و امروز بیانیه گام دوم انقلاب سندی برای پیشرفت و حرکت به سمت تمدن اسلامی است.
 
وی تأکید کرد: مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت و خنثی کردن توطئه های دشمنان خصوصا فتنه انگیزی های آنها با روایت سازی های غلط از حماسه های انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه هدف دشمن در جنگ ترکیبی حذف معنویت از نهضت انقلاب اسلامی است، گفت: امروز جهاد تبیین مطالبه مهم و فوری امام خامنه ای برای همه و خصوصا نخبگان ، دانشگاهیان و پیشکسوتان است و همه در این خصوص وظیفه داریم.
 
وی خاطرنشان کرد: معنویت ریشه در وحی و ارزش‌های اسلامی دارد و این معنویت در طول ۴۳ سال این انقلاب را حفظ کرده است.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها