نماینده ولی فقیه در مازندران:

شیشه عمر استکبار در دست سپاه است/ حماسه ششم بهمن آمل مایه مباهات و افتخار است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: شیشه عمر استکبار یعنی رژیم غاصب اسرائیل در دست سپاه است و این شیشه به زودی توسط سپاه شکسته خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ - 20January 2023

شیشه غمر استکبار در دست سپاه است/ حماسه ششم بهمن آمل مایه مباهات و افتخار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تاکید بر تقوای الهی و گرامیداشت میلاد حضرت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: حضرت امام محمدباقر (ع) در تشکیل حوزه علمیه نقش اساسی داشته است.

آیت‌الله محمدی لائینی همچنین در پیش بودن سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) را تسلیت گفت و افزود: طبق فرمایش این امام همام، دنیا نوعی بازار است و عده در آن سود و برخی در آن ضرر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل مقابل گروهک ضد انقلاب اتحادیه کمونیست‌ها اذعان داشت: این حماسه برای مازندران و ایران مایه مباهات و افتخار است و حضرت امام راحل نیز این حماسه به خوبی یاد کرده بودند.

امام جمعه ساری تقدیم ۴۱ شهید را در حادثه ششم بهمن آمل نوعی افتخار برای ایران اسلامی دانست و یاد و خاطره ۱۷۱ شهید غائله جنگل را در آمل و مازندران گرامی داشت.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به مسائل فراروی بازار مرکبات در استان تصریح کرد: برای حل این مسئله اقداماتی صورت گرفته است و امیدواریم این اقدامات مؤثر و مفید باشد اما تا قیمت مرکبات رشد نیابد، قانع نخواهیم شد.

وی به ابلاغ الگوی کشت و کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: در کنار ابلاغ این الگوی کشت باید مسائل کارشناسی را مدنظر و شناسنامه دارکردن محصولات کشاورزی را مورد توجه قرار دهیم زیرا سبب اعتماد بازارهای مصرف داخلی و خارجی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براین که تمامی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید تلاششان این باشد که نباید حرف خداوند روی زمین بماند، بیان کرد: حکم خداوند تعطیل بردار نیست و بر زمین ماندن آن سزاوار نیست.

وی وحدت، انسجام و همدلی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سیاه تروریستی و تحریم گفت: ما به سپاه خود امیدوار و دلگرم هستیم و این نشانه خصم و غضب دشمنان است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: دشمن می‌داند سپاه پاسداران و همه نیروهای مسلح بر نیروهای دشمنان در زمین و هوا برتری دارد و می‌دانند که سپاه در اغتشاشات و کنترل آن و جمع کردن بساط اجانب در کنار نیروهای امنیتی دیگر نقش بسزایی داشته است.

امام جمعه ساری متذکر شد: دشمن می‌داند شیشه عمر استکبار یعنی رژیم غاصب اسرائیل در دست سپاه است و این شیشه به زودی توسط سپاه شکسته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها