تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از امام جمعه تبریز؛

سردار عباسقلی‌زاده: نشان دادید سپاه، عزیزِ ملت ایران است

سردار «عباسقلی‌زاده» در پیامی از حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» به جهت اقامه نماز جمعه با لباس پاسداری و ابراز حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 20January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی از حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی به جهت اقامه نماز جمعه با لباس پاسداری و ابراز حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خطبه‌ها قدردانی کرد. در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز

سلام علیکم

اقدام معنادار، دشمن‌شکن و سرشار از روحیه انقلابی حضرتعالی‌ در نماز جمعه تبریز، اعلام موضعِ شایسته به پارلمان اروپا و پیام استقامت و امید به دوستداران انقلاب اسلامی بود.

اقدام امروز شما، واکنش انقلابی به مسیر انحرافی اروپا در مواجهه با ملت رشید ایران است. شما عملاً نشان دادید، سپاه عزیزِ ملت است.

اینجانب به نمایندگی از پاسداران جان برکف اعلام می‌کنم، تا نفس داریم بر عهد و پیمانی که با آرمان‌های امام راحل، فرمانده معظم کل قوا و شهیدان بسته‌ایم، پایبند بوده و تا آخرین قطره خون از کیان اسلام و انقلاب محافظت خواهیم کرد.

آرمان و آرزوی ما ایستادن ملت شریف ایران بر قله‌های عزت و پیشرفت است.

در پایان بخاطر محبت‌های پدرانه‌تان نسبت به سبزپوشان حریم ولایت، خاضعانه سپاسگزاری میکنم و دوام توفیقات حضرتعالی را از خداوند منان خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده

فرمانده سپاه عاشورا

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار