مسئول بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

درخشش مازندران در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

«هراسانی» گفت: نمایش خیابانی «جامانده» در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار موفق به کسب عنوان سوم در بخش بازیگری شد.
کد خبر: ۵۶۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 21January 2023

«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از درخشش استان مازندران در هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار خبر داد و اظهار داشت: نمایش خیابانی «جامانده» به نویسندگی «سید هادی ساداتی» و کارگردانی «محمدجواد رحمانی آلاشتی» در این جشنواره موفق به کسب عنوان سوم در بخش بازیگری شده است.

وی افزود: این نمایش از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران است که به عنوان نماینده این استان در هفتمین دوره از جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان یزد، شهرستان اردکان حضور داشته که پس از اجرایی موفق و تاثیرگذار، محمدجواد رحمانی آلاشتی توانست در آیین اختتامیه جشنواره، رتبه سوم بازیگری این جشنواره ملی را از آن خود کند.

هراسانی بیان کرد: نمایش جامانده برگزیده جشنواره تئاتر «سودای عشق» بسیج استان مازندران و سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق بوده که به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و پس از موفقیت و کسب جوایز مختلف در دو جشنواره قبلی، جواز حضور در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار را دریافت کرد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی «جامانده» تنها نماینده استان مازندران بود که در هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار حضور یافت و موفق به کسب عنوان شد.

درخشش مازندران در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار