سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

دشمن از جایگاه، قدرت بین‌المللی و نقش سپاه هراس دارد

«حیدری» گفت: امروز دشمن یک رویارویی همه جانبه و ددمنشانه علیه ارکان نظام که در نوک آن سپاه پاسداران واقع است را شروع کرده و به طور یقین دشمن از قدرت بین‌المللی و مشروعیت داخلی و جایگاه و نقش این نهاد در امور اقتصادی و عمرانی هراس دارد.
کد خبر: ۵۶۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ - 21January 2023

دشمن از قدرت بین‌المللی جایگاه و نقش سپاه هراس داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد حیدری» سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران، اظهار داشت: سپاه پاسدار و حافظ نظام است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین گفت: امروز دشمن یک رویارویی همه جانبه و ددمنشانه علیه ارکان نظام که در نوک آن سپاه پاسداران واقع است را شروع کرده و به طور یقین دشمن از قدرت بین‌المللی و مشروعیت داخلی و جایگاه و نقش این نهاد در امور اقتصادی و عمرانی هراس دارد.

وی بیان کرد: این اقدام حرکتی غیر دیپلماتیک و غیرقابل پذیرش در حقوق بین الملل است و طبق قوانین بین المللی زیر سوال بردن نهادهایی که ارکان دفاعی کشور دیگر هستند، ممنوع است.

حیدری در ادامه گفت: همچون گذشته در کنار سپاه و همراه و همگام با این نهاد و سایر نهادهایی که در راستای امنیت کشور جانفشانی می کنند، هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین گفت: دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام ماه رجب، فرصت مغتنی است که در کنار برنامه ها و کمیته های مختلف، نگاه رهبری به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ۴۴ ساله نظام انقلاب اسامی را با مردم در میان بگذاریم و از ظرفیت های رسانه ای برای این مهم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: خدمات نظام در نقاط صفر مرزی قصرشیرین که بیشتر در حوزه کشاورزی و عرصه کار و فرصت و تلاش برای آبادانی است قابل قدردانی بوده که باید همه مردم با آن آشنا شوند از این رو نیازمند تبیین توسط مبلغان جهاد تبیین است که مدیران دستگاه های اجرایی متولی آن بوده و هر مدیری باید گزارش حوزه عملکرد خود را بیان کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین گفت: سرمایه های عظیم شهرستان قصرشیرین در بخش های مختلف وجود دارد که مردم از آن غافل هستند از این رو جهاد تبیین مسوولیت عمومی و وظیفه ای همگانی است.

در این جلسه کمیته ۱۴ گانه برای برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه فجر تشکیل شد و بر آذین بندی خیابان ها و معابر، برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی، افتتاح طرح های عمرانی، اجرای برنامه های فرهنگی، پخش تئاتر خیابانی، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها