در جلسه شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: سپاه یکی از ارکان مهم نیرو‌های مسلح است/ پاسخ ما به اقدام پارلمان اروپا سخت و قطعی خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سپاه یکی از ارکان مهم نیرو‌های مسلح است، گفت: اگر سپاه و نیروی قدس نبود امروز حکومت تروریستی داعش در سوریه و عراق دایر بود و جنایت‌های آن‌ها ادامه داشت.
کد خبر: ۵۶۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 22January 2023

سپاه یکی از ارکان مهم نیرو‌های مسلح است/ پاسخ ما به اقدام پارلمان اروپا سخت و قطعی خواهد بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و بیست و سومین جلسه این شورا با اشاره به اقدام پارلمان اروپا و تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان‌ مهم نیرو‌های مسلح است.

چمران گفت: وقتی اروپای حامی تروریست و داعش افرادی را که با داعش در دوردست‌ها مبارزه کردند ترویست می‌خواند باید چنین تصمیماتی بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر سپاه و نیروی قدس سپاه نبود امروز حکومت تروریستی داعش در سوریه و عراق دایر بود و جنایت‌های آن‌ها ادامه داشت.

وی اضافه کرد: اگر سپاه، نیروی قدس، شهیدان سلیمانی و همدانی نبودند امروز داعش در اروپا با عملیات‌های خود خواب را از چشم همین خفتگان می‌ربود.

چمران با بیان اینکه ترامپ به صراحت اعتراف کرد که اوباما داعش را تشکیل داده است، گفت: سپاه و نیروی قدس سپاه در مقابل داعش ایستادگی و آن‌ها را شکست داد و امروز آن را تروریست می‌نامند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی در پارلمان اروپا یکسری منافق که ۱۷ هزار نفر را ترور کردند و به شهادت رساندند حضور دارند، نتیجه این خواهد شد.

چمران تاکید کرد: آمریکا هر تصمیمی برای ایجاد ناامنی در منطقه گرفت این ایران اسلامی و سپاه پاسداران بود که در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد و با آن‌ها جنگید و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند و باید ناراحت باشند و بخواهند از سپاه انتقام بگیرند.

وی گفت: کسانی که خودشان حامی تروریست‌ها هستند و آن‌ها را در دامن‌ خود جای می‌دهند سپاه را تروریست می‌نامند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: پاسخ ما در مقابل این تحرکات قطعی و سخت خواهد بود و ملت ما هیچگاه در این خصوص سکوت نخواهد کرد.

چمران با بیان اینکه امروز قرآن سوزی را در همین‌ کشور‌ها به راه می‌اندازند بعد خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند، خاطرنشان کرد: حقوق بشر بازیچه‌ای بیش برای کشور‌های اروپایی نیست.

وی اظهار داشت: امروز حاج قاسم که مهمان رسمی یک کشور بوده را با آخرین امکانات و تکنولوژی به او حمله و به شهادت می‌رسانند بعد سپاه را تروریست می‌نامند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به سادگی از این موضوع نخواهیم گذشت و انتقام ما قطعی و سخت خواهد بود و پاسخ ما قطعا در تاریخ اروپا ثبت‌ خواهد شد.

چمران افزود: از دولت و مجلس می‌خواهیم در صورتی که موضع پارلمان اروپا تغییر نکند پاسخی کوبنده به آن‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار