اطلاعیه بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سایت مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 22January 2023

اطلاعیه بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سایت مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ۱۳ بهمن ماه سال جاری ادامه دارد دانشجویان شاهد و ایثارگر با مراجعه به سایت www. Sanjeshp.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: عزیزان شاهد و ایثارگری که اطلاعات هویتی آنان در سیستم سجایای بنیاد ثبت نشده است نسبت به ثبت اطلاعات از طریق بنیاد محل سکونت خود اقدام کنند. همچنین داوطلبان اتباع خارجی که فاقد شماره ملی هستند برای اعمال سهمیه این عزیزان بایستی از طریق مراجعه به بنیاد محل سکونت نسبت به ارسال اطلاعات خود به ستاد مرکزی اقدام کنند و با توجه به اینکه تغییر سهمیه در فرآیند برگزاری آزمون‌های مرکز سنجش پزشکی با دشواری صورت می‌گیرد لذا مجدداً نسبت به پیگیری اعمال سهمیه خود حداکثر تا زمان برگزاری آزمون اقدام شایسته بعمل آورند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار