رئیس دبیرخانه نخستین دوسالانه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای نیرو‌های مسلح عنوان کرد؛

ارسال ۹۰۰ اثر به نخستین دوسالانه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای نیرو‌های مسلح

امیر «تقی‌خانی» گفت: تعداد ۹۰۰ اثر به نخستین دوسالانه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای نیرو‌های مسلح ارسال و از این تعداد، ۲۳۲ اثر تقدیم داوران شد.
کد خبر: ۵۶۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ - 23January 2023

امیر «تقی‌خانی»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» رئیس دبیرخانه نخستین دوسالانه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در آیین اختتامیه این مراسم‌ که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دو سالانه فرهنگی رسانه‌ای نیرو‌های مسلح با هدف ارتقای کمیت و کیفیت رسانه‌ای در سال جاری شکل گرفت و امروز شاهد اختتامیه آن هستیم که در سه بخش فیلم، هنر‌های دیجیتال، خبر و عکس خبری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.

امیر تقی‌خانی ادامه داد: با اعلام زمان ارسال آثار و در زمان‌ تعیین‌شده، تعداد ۹۰۰ اثر دیده شد که از این تعداد، ۲۳۲ اثر تقدیم داوران شد؛ در این بین، آثاری نیز از همسران و فرزندان نیرو‌های مسلح و شهدا دیده شد.

وی با بیان اینکه برای هر حوزه ۱۱ شاخص در نظر گرفته شد، افزود: این‌ جشنواره اهداف فرعی نیز داشته است که سنجش وضعیت موجود، شناخت ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها، توجه بیشتر به ارزش‌های عزت‌آفرین و دستاورد‌های برتر نیرو‌های مسلح، معرفی الگو‌های برتر نیرو‌های مسلح با استفاده از ابزار هنر، تقدیر از پیشکسوتان و توجه به اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح، بخشی از این اهداف فرعی هستند.

رئیس دبیرخانه نخستین دوسالانه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: ما هر ساله در نیرو‌های مسلح جشنواره‌هایی را خواهیم داشت که این جشنواره هر دو سال یکبار به‌صورت مشترک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار