در دیدار با سرلشکر باقری مطرح شد؛

وزیر دفاع سوریه: افتخار می‌کنیم در کنار جمهوری‌ اسلامی هستیم/ سوریه در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است

سپهبد علی محمود عباس با تاکید بر اینکه سوریه در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است، گفت: افتخار می‌کنیم که در کنار جمهوری‌ اسلامی ایران هستیم و از انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 23January 2023

وزیر دفاع سوریه: افتخار می‌کنیم در کنار جمهوری‌ اسلامی هستیم/ سوریه در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه و هیئت همراه در دیدار با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: این افتخاری برای ما است که دعوت شما را اجابت و در تهران حضور پیدا کردیم و ان‌شاءالله که این دیدار، همکاری دوستانه و برادرانه بیشتری را درپی داشته باشد.

سپهبد علی محمود عباس در ادامه با اشاره به مجاهدت مدافعان حرم یادآور شد: ما از زمان‌های دور در مقابله با دشمن و تروریسم در یک سنگر جنگیده‌ایم.

وی ادامه داد: از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، سوریه در خط مقدم مبارزه با این رژیم بوده است و همواره در کنار گروه‌ها و مجموعه‌هایی بوده که به دنبال استقلال هستند.

وزیر دفاع سوریه اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که در کنار جمهوری‌ اسلامی ایران هستیم و از انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنیم.

سپهبد عباس خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در مقابل اسرائیل ایستادگی و مقاومت کرده است؛ همچنین تأکید می‌کنیم که ایران در تمامی مراحل بحران سوریه در کنار کشورمان ایستاده است.

وزیر دفاع سوریه در این دیدار ضمن تشکر از حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت، خواستار توسعه این‌ حمایت‌ها شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها