رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

محور برنامه‌های «ایام الله دهه فجر» جهاد تبیین است

حجت الاسلام خلیلی گفت: مهمترین محور برنامه‌های «ایام الله دهه فجر» جهاد تبیین با رویکرد دستاورد‌های عظیم انقلاب در بخش‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۶۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ - 23January 2023

محور برنامه های ایام الله دهه فجر جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان مرکزی اظهار داشت: شعار محوری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استوار، ۴۴ سال افتخار است و کلیه برنامه ها با این رویکرد برگزار خواهند شد.

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای امروز کشور برای نسل جوان که از مطالبات مقام معظم رهبری است جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب در این راستا است و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.

خلیلی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی کمیته های تخصصی دهه فجر استان برای تحقق جهاد تبیین گفت: تمامی کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر استان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند و در راستای تحقق آن گام بردارند.

وی افزود: چالش‌هایی که در اغتشاشات اخیر، نوجوانان و جوانان با آن مواجه شدند به واسطه عدم تببین و عدم اطلاع آنها از موضوعات اجتماعی و سیاسی بود که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و شبهات انقلاب را تبیین شود و لذا رسالت مهمی بر گردن همه ما وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه برگزاری ۳۰ برنامه شاخص همزمان با دهه مبارک فجر امسال در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده گفت: دیگر برنامه‌ها باید به عنوان زیرمجموعه این برنامه‌های شاخص برگزار شود و  در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار برنامه اجرا شد و امسال نیز در نظر داریم تا برنامه‌هایی بیش از سال گذشته البته با محتوای اثرگذارتر برگزار کنیم.

وی با تشریح برنامه های مهم در ایام الله دهه فجر بیان کرد: برگزاری ۱۰ جشن پیروزی انقلاب اسلامی در۱۰ روستا همزمان همزمان با دهه مبارک فجر هدفگذاری شده که کمیته‌های ستاد باید تمام تلاش خود را در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری این جشن‌ها بکار بگیرند.

خلیلی افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر استان مرکزی روز۱۲ بهمن از گلباران بیت امام(ره) در خمین و گلباران حجره طلبگی ایشان در اراک آغاز می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف ایام الله دهه فجر بیان کرد:۱۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری، ۱۳ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران، ۱۴ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ حوزه و دانشگاه، جهاد علمی، ۱۵ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ ادیان الهی، سیره نبوی و علوی، ۱۶ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید دانش بنیان و ۱۷ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ زنان و خانواده، تربیت نسل انقلابی نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۸ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ هنرمندان، ورزشکاران، تبیین حقایق، ۱۹ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نیروهای مسلح، اقتدار و امنیت، ۲۰ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نسل جدید، امید و شادابی، ۲۱ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نماز، انتظار، عدالت گستری و ۲۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ جشن حضور، ایران یکپارچه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار