معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

کار فرهنگی در حوزه جوان و نوجوان از اولویت‌ها است

«مصطفی‌پور» کار فرهنگی را پُرهزینه‌‌تر از کارهای عمرانی دانست و گفت: باید بیشتر به موضوعات روز و جوانان و نوجوانان جامعه بپردازیم و برای بانوان ایران اسلامی برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۵۶۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 23January 2023

کار فرهنگی در حوزه جوان و نوجوان از اولویت‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امشب در سومین نشست مشاوران بانوان فرمانداری‌های شهرستان‌های استان گیلان، ضمن قدردانی از مشارکت بانوان در امور فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی بانوان در شهرستان‌ها با وجود امکانات و اعتبارات حداقلی نمونه‌ای بارز از بهره‌وری است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از امکانات حداقلی، تصریح کرد: بسیاری از اعتبارات در بخش‌هایی هزینه می‌شود که خروجی چشمگیری ندارد، اما در حوزه بانوان شاهد دستاوردهای خوبی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به توانمندی بانوان در شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها، خاطرنشان کرد: مشاوران بانوان باید از داشته‌های استانی و شهرستانی به نفع اهداف و برنامه‌های نظام و دولت بهره بگیرند.

مصطفی‌پور خواستار تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع و به‌روز در حوزه بانوان توانمند شهری و روستایی استان شد و گفت: باید ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و علمی و اجرایی و نخبگانی بانوان احصا شود و در کنار آن اطلاعات درستی از مشکلات و نارسایی‌ها و موانع داشته باشیم و بدون این بانک اطلاعاتی برنامه‌ریزی جامع و درست نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی خواست به موضوعات روز جامعه از جمله خانواده، جوانی جمعیت، فرهنگ سازی، عفاف و حجاب و... بپردازند و یادآور شد: هر شهرستان چند اولویت اصلی را با محوریت بانوان پیش ببرد.

معاون استاندار گیلان با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن بر روی نوجوانان و دختران و بانوان عنوان کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر فرهنگ، آداب، رسوم، ارزش‌ها و آرمان‌های ایرانی و اسلامی را به نسل جوان و نوجوان انتقال ندادیم.

وی جامعه هدف برنامه‌های فرهنگی را جمعیت خاکستری دانست و گفت: اگر بتوانیم دختران جوان و نوجوان را که فرزندان این کشور هستند و به دام دشمنان معاند افتادند را جذب کنیم، کار مهمی انجام دادیم و باید بر جذب حداکثری تاکید کنیم.

مصطفی‌پور کار فرهنگی را پُرهزینه‌‌تر از کارهای عمرانی دانست و اضافه کرد: باید بیشتر به موضوعات روز و جوانان و نوجوانان جامعه بپردازیم و برای بانوان ایران اسلامی برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار