جنبش جهاد اسلامی:

مسجدالاقصی متعلق به تمام امت اسلام است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تعرض به مسجدالاقصی را تجاوز آشکار به ملت فلسطین و تمام اعراب و مسلمانان برشمرد و گفت: مسجدالاقصی متعلق به تمام امت اسلام در هر جایی است.
کد خبر: ۵۶۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 24January 2023

مسجدالاقصی متعلق به تمام امت اسلام استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تعرض به مسجدالاقصی را تجاوز آشکار به ملت فلسطین و تمام اعراب و مسلمانان برشمرد و افزود که مسجدالاقصی متعلق به تمام امت اسلام در هر جایی است.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: یورش به مسجدالاقصی و انجام آئین‌های یهودی باطل در صحن‌های آن نشانگر مقاصد کابینه فاشیستی اشغالگران برای اجرای طرح‌های خود و به منزله اعلام جنگ علیه قدس و تمام ملت فلسطین است.

وی افزود: در صورتی که تمام طرف‌ها به مسئولیت‌های خود جهت توقف جنایات کابینه و ارتش اشغالگران عمل نکنند در آستانه رویارویی گسترده قرار داریم و در این صورت از وظایف مقدس خود برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شانه خالی نخواهیم کرد.

سلمی تاکید کرد: ملت فلسطین از دفاع از سرزمین و مقدسات خود ناتوان نیست و این را در نبرد شمشیر قدس و وحدت میادین، فریاد فجر و دیگر نبرد‌ها ثابت کرده است. جنین، نابلس، شیخ جراح و اهالی خان الاحمر که به دفاع از سرزمین و خانه‌های خود می‌پردازند و تحت تهدیدات و تروریسم بن‌گویر و باند‌های جنایتکارش آن‌ها را ترک نخواهند کرد، این امر را ثابت کرده اند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در عین حال فلسطینی‌ها را به دفاع از سرزمین، مزارع و خانه‌های خود دعوت کرد و افزود که پایداری آن‌ها برای برهم زدن طرح‌های رژیم صهیونیستی کافی است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها