در نطق پیش از دستور شورای شهر مطرح شد؛

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: تشکیل ناتوی مقاومت توسط شهید سلیمانی در منطقه/ امروز اروپاییان هزینه جنگ آمریکا را می‌دهند

سروری گفت: وقتی ناتوی غرب وارد منطقه شد تا مقاومت را نابود کند، شهید سلیمانی ناتوی مقاومت را با حضور انصارالله، حزب‌الله، حشدالشعبی و ... ایجاد کرد و توانستند اسرائیل و آمریکا را شکست دهند.
کد خبر: ۵۶۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 24January 2023

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: تشیل ناتوی مقاومت توسط شهید سلیمانی در منطقه/ امروز اروپاییان هزینه جنگ آمریکا را می‌دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و بیست و چهارمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه این روز‌ها شاهد یکی از عجیب‌ترین تصمیمات تاریخی در دنیا هستیم که ریشه در بی‌قانونی دارد، اظهار داشت: این بی‌قانونی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم شکل گرفت و پنج کشور اروپایی خود را صاحب دنیا می‌دادند.

سروری گفت: امروز اتحادیه اروپا برخلاف منشور سازمان ملل عمل کرد و به دنبال این هستند با پیش‌نویس مفتضحانه یک سازمان رسمی کشور دیگر را سازمان تروریستی بنامند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: همگان دیدیم همان‌هایی که یک نظام نابرابر را خلق کردند بدون اجازه سازمان ملل وارد عراق شدند و یک میلیون نفر را کشتند.

رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: تنها کشوری که این نظام را نظامی ظالم می‌داند ایران بوده و به همین دلیل به دنبال تولید قدرت بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با واگذاری قدرت به مردم یک بازدارندگی ایجاد کرد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مدل بازدارندگی جدید در کشور‌های محور مقاومت ایجاد کرد به همین دلیل پارلمان اروپا اقدام به چنین کاری کرد.

سروری اظهار داشت: امروز حماس، حزب‌الله لبنان، انصارالله و حشدالشعبی توانستند در برابر ارتش‌های مجهز دنیا ایستادگی و آن‌ها را شکست دهند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: وقتی ناتوی غرب وارد منطقه شد مقاومت را نابود کند شهید سلیمانی ناتوی مقاومت را با حضور انصارالله، حزب‌الله، حشد الشعبی و ... ایجاد کرد و توانستند اسرائیل و آمریکا را شکست دهند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه محبوب‌ترین نیروی نظامی در دنیا است، گفت: از سازمان‌ها نظر سنجی می‌خواهم در سراسر دنیا وارد میدان شوند تا مشخص شود کدام کشور تروریست است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امروز سپاه همچون خورشید می‌درخشد و هر کجا مردم نیازمند کمک باشد حضور پیدا می‌کنند، گفت: امروز آمریکا باید جواب بدهد که چرا یک میلیون نفر را در عراق کشت، امروز باید فرانسه و انگلیس جواب بدهند که در کشور‌های دیگر چه جنایات‌هایی انجام دادند.

سروری افزود: امروز مردم را به زغال سوزی و چوب سوزی رساندید و امروز هزینه‌های جنگ طلبانه آمریکایی‌ها را اروپائیان می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز اگر این موضوع تصویب شود ایران قطعا نیرو‌های این پنج کشور را جزء تروریست قرار خواهیم داد و آن موقع قطعا در تیررس ما خواهید بود.

سروی گفت: هنوز طعم شیرین حمله به عین الاسد را علی رغم تمامی تهدیداتی که کردند را فراموش نکرده‌ایم و اگر اروپایی‌ها کوچکترین اشتباه را کنند قطعا پاسخی کوبنده خواهیم داد.

وی با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر به دنبال تخریب سپاه بود، اما آن‌ها با صبر در برابر اغتشاشگران ایستادگی کردند، گفت: سپاه پاسداران صلابت خود را در حوادث اخیر به دشمنان و مهر و محبت خود را به مردم نشان داد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کشور‌های منطقه باید بدانند که اگر چنین پیش نویسی در پارلمان اروپا به تصویب برسد هر نقطه از پایگاه‌های این کشور‌ها که در منطقه وجود دارند دشمن ما خواهند بود و اگر فکر آتش بازی کنند قطعا دامن آن‌ها را خواهد گرفت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار