رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کرد؛

ضرورت الگوگیری از شهید طهرانی‌مقدم در میدان جنگ رسانه‌ای/ «خبرگزاری دفاع مقدس» خط مقدم جبهۀ رسانه‌ای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام طباطبایی در جریان بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس راهکار پیروزی کشور در جنگ رسانه‌ای را الگوبرداری از شهید طهرانی‌مقدم در میدان دادن به جوانان دانست.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 24January 2023

در میدان جنگ رسانه‌ای از شهید تهرانی مقدم الگو بگیریمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر طباطبایی» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تهیه و تولید اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت و با مسئولان و خبرنگاران حاضر به گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام طباطبایی در حاشیه این بازدید طی سخنانی به ذکر خاطره‌ای از سرلشکر «غلامعلی رشید» درخصوص شهید سردار طهرانی‌مقدم پرداخت و اظهار داشت: سرلشکر رشید نقل می‌کرد، سال ۶۰ پشت خاکریز بودیم و عراق با آتشی سنگین جبهه ما را می‌کوبید. شهید طهرانی‌مقدم هم که آنجا بود گفت، باید فکری کنیم چون با کلاشینکف نمی‌شود مقابل دشمن ایستاد؛ لذا به فرماندهی وقت سپاه نامه نوشت که باید تیپ مستقل توپخانه‌ای راه بیاندازیم.

وی افزود: شهید طهرانی‌مقدم کار را شروع کرد و با سختی و مرارت، در سال ۱۳۶۳ واحد توپخانه رسما تشکیل شد؛ در ادامه اذعان داشت که باید به فکر موشک باشیم و سال ۱۳۶۵ اولین موشک را شلیک کرد. این‌ها در کتابی به نام «۱۷ روز ایستاده» آورده شده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی با بیان اینکه، شهید طهرانی‌مقدم برای ساخت موشک از تعدادی نیروی جوان استفاده کرد و موفق شد، تصریح کرد: امروز هم ما درگیر جنگی تمام عیار هستیم و ابزار این جنگ رسانه است، فلذا در این جنگ هم اگر قرار است کاری کنیم باید با کمک جوانان رقم بزنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خطاب به خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس گفت: کار رسانه سخت است و شوخی بردار نیست. من ناراحت و نگران می‌شوم وقتی خبر می‌رسد که آتش جبهه خودی در فضای رسانه ناچیز است و در مقابل، دشمن با قدرت ۹۰ درصدی وارد کارزار شده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی ادامه داد: اینگونه است که وقتی حکم قصاص فردی خاطی که دو نفر را به قتل رسانده صادر می‌شود، درحالی‌که خودش اذعان به قتل کرده، در فضای رسانه ۹۰ درصد جهت اغفال اذهان عمومی به دفاع از او برمی‌آیند و جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای خبرنگاران، فعالان و مجاهدان جبهۀ فرهنگی در این نبرد نامتقارن، خبرگزاری دفاع مقدس را خط مقدم جبهۀ رسانه‌ای انقلاب اسلامی، دانست و تاکید کرد: با وجود پشتیبانی‌های مالی و تجهیزاتی که از رسانه‌های معاند می‌شود، بنده اطمینان دارم که همانند دوران دفاع مقدس در این جبهه نیز با وجود محدودیت‌ها، سختی‌ها و کاستی‌ها، با مجاهدت، تلاش و تخصص شما جوانان عزیز، با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین و شهدا پیروزی با ما خواهد بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار