روستای «العراقیب» برای دویست و دوازدهمین بار تخریب شد

نظامیان رژیم صهیونیستی روستای «العراقیب» در صحرای النقب را برای دویست و دوازدهمین بار تخریب کردند.
کد خبر: ۵۶۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 24January 2023

روستای «العراقیب» برای دویست و دوازدهمین بار تخریب شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان صهیونیست صبح امروز سه شنبه به روستای العراقیب یورش برده و خانه‌ها و چادر‌های فلسطینیان را تخریب و برخی وسایل شخصی آنان را نیز مصادره کردند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی حدود یک ماه پیش نیز این روستای فلسطینی را تخریب کرده بود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تخریب روستای العراقیب در صحرای النقب و قبل از آن تخریب روستای حمصه البقیه در اغوار و تهدید دشمن صهیونیستی به یهودی سازی روستای خان احمر در قدس و آواره کردن ساکنان آن، بیانگر اصرار این رژیم بر پاکسازی نژادی و بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین اصلی خود است.

بر همین اساس، عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس در واکنش به تخریب روستای العراقیب برای دویست و دوازدهمین بار متوالی تصریح کرد که این سیاست جنایتکارانه دولت تندرو رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، نقض صریح تمامی قوانین و مبانی بین المللی و انسانی و بیانگر وحشی گری و سیاست‌های اشغالگرانه دشمن صهیونیستی است.

قانوع اشاره کرد که سیاست تخریب و کوچاندن که کابینه تندرو رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است، هرگز موجب تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین نخواهد شد و آنان را از ادامه دفاع از سرزمین خود و پایبندی به حقوقشان باز نمی‌دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار