فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

هدف فراجا تحقق پلیس مقتدر و مردمی است

سردار «عبدی» گفت: فراجا سعی می‌کند با اتکا به روحیه جهادی و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی، نویدبخش نیرویی در تراز انقلاب اسلامی و تحققِ پلیس مقتدر و حرفه‌ای، امین و مردمی باشد.
کد خبر: ۵۶۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ - 24January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با «اکبر رضایی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، با بیان اینکه هدف اصلی و مهم دشمنان از ایجاد جنگ شناختی خدشه به امنیت جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در جنگ شناختی دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند تا امنیت مثال‌‌زدنی ایران را خدشه‌دار و احساس ناامنی را به جامعه القا کند.

وی ادامه داد: در این راستا اقتدار و اشراف فراجا و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بر تهدیدات متنوع دشمنان و نیز تلاش جدی رسانه ملی در خنثی‌سازی عملیات روانی آنان به همراه نقش‌آفرینی، حمایت و مشارکت مردم از این دو مجموعه، توانسته نقش موثری در حرکت رو به جلوی کشور به سمت پیشرفت و اقتدار داشته باشد.

سردار «عبدی» امنیت را بستر توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ، عمرانی و سیاسی دانست و اضافه کرد: فراجا تابلویی از رشادت‌ها، حماسه‌ها و قاب باشکوهی از یک پلیس مقتدر، هوشمند، قاطع و با صلابت است و همیشه چتر امنیت، آرامش و اعتماد عمومی بوده و خواهد بود.

وی افزود: بر همین مبنا فراجا سعی می‌کند با اتکا به روحیه جهادی و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی، نویدبخش نیرویی در تراز انقلاب اسلامی و تحققِ پلیس مقتدر و حرفه‌ای، امین و مردمی باشد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از همراهی مطلوب رسانه‌های استانی در تبیین دستاوردهای دستگاه‌‌های اجرایی و انعکاس هنرمندانه فعالیت‌ها، اقتدار، رحمت، کارآمدی و هوشمندی پلیس قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم صدا و سیما در کشور ، به رسالت بالای رسانه و گستره جامعه هدف آن در جامعه پرداخت و گفت : صدا و سیما از پیشقراولان دستگاه‌های فرهنگی در حوزه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و کنترل بحران‌ها است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه فراجا با توجه به رسالت دینی، انقلابی و ملی خود همواره تلاش کرده در صف مقدم‌ ایثار و فداکاری در جهت حفظ جان، مال و ناموس مردم باشد، گفت: صدا و سیما و نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی هستند که مستقیم با مردم در ارتباط هستند و تمام اهتمام خود را در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم بکار گرفته و خواهند گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با مهم خواندن جایگاه انتظامی در کشور بر اهمیت همکاری و هماهنگی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم تاکید و اضافه کرد: رسالت و راهبرد دو مجموعه ایجاب می‌کند روند همکاری و تعامل با برگزاری نشست‌های مشترک بازتعریف و سیاست‌گذاری شود.

«رضایی» با اشاره به مأموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت داخلی و صدا و سیما در تنویر و ساماندهی افکار عمومی، افزود: قدرت رسانه با افکار عمومی گره خورده و قدرت‌های غربی تلاش می‌کنند با زمینه‌سازی بحران‌های اخلاقی، هویتی، فرهنگی و اجتماعی به نظام، انقلاب و کشور ضربه بزنند و با برهم زدن جو عمومی جامعه، آرامش مردم، افکار عمومی و امنیت روانی کشور را با مشکل مواجه کنند.

وی به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف پرداخت و اظهار داشت: امروز رسانه پیشگام و نوک پیکان رویارویی با جنگ رسانه‌ای و مهم‌ترین کانون توجه دشمن است، لذا ضرورت ایجاب می‌کند رسانه ملی به عنوان فراگیرترین نهاد فرهنگی و رسانه‌ای کشور به شکل همه جانبه حمایت و تقویت شود.

«رضایی» با تاکید بر اینکه رسانه ملی از تمام ظرفیت خود برای تبیین خدمات انتظامی و نمایش اهمیت و اقتدار آن بهره خواهد برد، گفت: تلاش می‌کنیم با همفکری همه نیروهای متعهد و متخصص در دو مجموعه انتظامی و صدا و سیما آثار فاخری برای تبیین خدمات این نیرو از آنتن شبکه استانی تولید و پخش کنیم.

وی تعامل و هم‌افزایی پلیس با رسانه‌ها را در کیفیت بخشی خدمات ضروری دانست و تشکیل اتاق‌های فکر مشترک را برای طراحی و تولید پیام، برنامه‌ریزی برای تولیدات رسانه‌ای مشترک در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی، فرهنگ‌پذیری، نظم، تزریق آرامش روحی و روانی در بطن جامعه، اصلاح ناهنجاری‌‌های اجتماعی، فرهنگ‌سازی، اصلاح رفتاری در حوزه ترافیک، حل مشکلات و چالش‌های حوزه شهری را موثر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار