استاندار مرکزی:

اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه حقانیت این نهاد انقلابی را نمایان‌تر می‌کند

مخلص الائمه گفت: سپاه پاسداران دژ پایدار در مقابل هجمه‌های استکبار جهانی و باطل السحر فتنه‌های بین‌المللی و داخلی علیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 24January 2023
سپاه باطل‌السحر فتنه‌های بین‌المللی و داخلی علیه انقلاب اسلامی است/تروریست خواندن بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان و تحریم فرماندهان سپاه، نشان از حقانیت راه و مسیر ایشان داردبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی به همراه معاونین خود، ملبس به لباس سبز پاسداری، امروز پس از حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت روح الله استان و دیدار با سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله، ضمن اعلام حمایت و تقدیر ویژه از تلاش‌های گسترده سپاه برای خدمت به مردم و نظام و محکومیت اقدامات کشور‌های تروریست‌پرور غربی اظهار داشت: سپاه رکن اُستوار انقلاب جهانی اسلام است و مردم ایران و امت اسلامی و مستضعفین عالم امروز امید زیادی به سپاه دارند و سپاه را پناهگاه خود می‌دانند.

مخلص الائمه با بیان اینکه سپاه پشتوانه پایدار و مستحکم انقلاب و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، گفت: سپاه پاسداران دژ پایدار در مقابل هجمه‌های استکبار جهانی و باطل السحر فتنه‌های بین‌المللی و داخلی علیه انقلاب اسلامی است و دلالت آشکار آن، شهدای گرانقدر این نهاد ولایتمدار و ارزشی است که در حوزه‌ها و مناطق مختلف تقدیم اسلام می‌کند.

رییس شورای تأمین استان مرکزی تأکید کرد: وقتی دشمنان کشور ضربات سهمگینی از این مجموعه در طول این ۴۰ سال خورده اند و تمام دست‌ساخته‌های آنان به‌ویژه گروه‌های ضدبشری مثل داعش به دست سپاه مضمحل شده‌اند، لذا طبیعی است از اقتدار و عظمت و موفقیت سپاه عصبانی باشند و کینه‌توزی کنند!

وی با اشاره به اینکه پارلمان اروپا پس از سه ماه فتنه‌گری و آشوب‌پروری و بعد از اینکه از تحریم فرماندهان سپاه نتیجه‌ای نگرفتند امروز با تروریست خواندن این نهاد مردمی و ضدتروریستی ماهیت خود را به نمایش گذاشتند، افزود: توطئه مذبوحانه جدید دشمنان انقلاب اسلامی علیه سپاه مقتدر که علیه امنیت کشور و در واکنش به بصیرت و هوشیاری ملت ایران است همچون توطئه‌های گذشته محکوم به شکست است.

وی خاطرنشان کرد: تروریست خواندن نهاد انقلابی سپاه توسط حامیان اصلی تروریست‌ها به‌ویژه دولت نامشروع و تروریستی اسرائیل، مدالی بر مدال‌های افتخارآمیز سپاه می‌افزاید و این‌گونه اقدامات عزم مردم ایران را برای حمایت از سپاه دوچندان خواهد کرد.

در پایان این دیدار که چهار معاون استاندار نیز حضور داشتند با اهدای لوحی مزیّن به این جمله حضرت امام راحل (ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود از تلاش‌های ارزنده سپاه روح الله استان قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها