فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

مردم البرز همواره پشتیبان نظام، کشور و انقلاب بوده‌اند

سردار«حیدرنیا» گفت: مردم استان البرز همواره پشتیبان نظام، کشور و ولایت بوده‌اند و حضور همیشگی و پرشور آنها در صحنه‌های مختلف قوت قلبی است که باید آن را قدر بدانیم.
کد خبر: ۵۶۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ - 24January 2023

مردم البرز همواره پشتیبان نظام، کشور و انقلاب بوده اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عصر امروز (سه‌شنبه) در نخستین یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری و کارفرمایی و تکریم خانواده شهدا اظهار داشت:استان البرز با تقدیم بیش از ۵ هزار شهید، ۱۵ هزار جانباز، تعداد زیادی آزاده، شهید مدافع حرم ایرانی و شهید مدافع سلامت نقش برجسته‌ای در استحکام انقلاب اسلامی و سربلندی کشور داشته است.

وی با تاکید بر نقش جامعه کارگری و کارفرمایی در پاسداری از حریم ولایت افزود: تقدیم 442 شهید حوزه تولید و اشتغال به کشور در ایام دفاع مقدس گویای نقش برجسته جامعه کارگری - کارفرمایی در عرصه دفاع از کشور است.

سردار حیدرنیا با گرامیداشت یاد شهید عجمیان، افزود: شهید عجمیان یک بسیجی ساده و انسان وارسته بود که امروز نه تنها افتخار جامعه کارگری که افتخاری برای تمام کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان با تصور اینکه با جنگ رسانه‌ای و القاء روحیه یاس و نا امیدی می‌توانند مردم را از نظام جدا سازند،تصریح کرد: مردم غیور البرز در چند ماه گذشته با حضور حماسی خود در تشییع پیکر شهید عجمیان و شهدای گمنام توطئه دشمنان را در ایجاد تفرقه در جامعه خنثی کردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با بیان اینکه مردم در حوادث اخیر بار دیگر پشتوانه مردمی نظام را به رخ دشمنان کشیدند، خاطرنشان کرد: مردم استان البرز همواره پیشگام حراست از حریم ولایت و اسلام بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها