رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در تشییع شهید گمنام:

شهدا مصداق چراغ هدایت بشریت هستند

«اسلام پناه» در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، از شهدا به عنوان چراغ هدایت بشریت یاد کرد و گفت: شهدا مقرب درگاه الهی و سفیر عشق در عالم هستند و امروز ما به میزبانی این شهید والامقام افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ - 25January 2023
شهدا مصداق چراغ هدایت بشریت  هستند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «مهدی اسلام‌پناه» رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام عملیات کربلای ۶ که در محوطه سازمان ملی استاندارد کشور در کرج برگزار شد، اظهار داشت: به میزبانی این شهید بزرگوار افتخار می‌کنیم و امیدواریم که لایق همجواری با خانه ابدی این شهید گرانقدر باشیم.
 
وی با بیان اینکه میزبان اصلی، این شهید والامقام است و ما مهمان هستیم افزود: شهدا مقرب درگاه الهی و سفیر عشق در عالم هستند و هر چند که ما افتخار میزبانی از ایشان را داریم اما در واقع ایشان میزبان و صاحبخانه است و ما مفتخر به همنشینی ایشان هستیم.
 
اسلام پناه با تاکید بر اینکه هر آنچه از امنیت، آرامش و عزت داریم از برکت وجود شهدا است ادامه داد: تا ابد مدیون شهدا هستیم و به همین سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ارزش های شهدا به نسل های آتی کمترین کاری است که می‌توان در برابر آیندگان و به عنوان یک مسئولیت تاریخی انجام دهیم.
 
وی با تاکید بر اینکه حضور این شهید بزرگوار در محوطه سازمان ملی استاندارد بر معنویت این فضا افزود و تصریح کرد: حضور یک شهید در محل کاری پرسنل یک سازمان تلنگری برای ما است تا با معیارهای انسانی، اخلاقی و جهادی شهدا  بهتر آشنا شویم و سالم‌تر کار و فعالیت داشته باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.
 
این مسئول با اشاره به اینکه استاندارد یعنی همه ما به وظیفه و مسئولیت خود درست عمل نماییم و از کیفیت کار کم نکنیم؛ عنوان کرد: شهدا بیش از همه استانداردها به وظایف خود عمل کردند و ما با الگو برداری از خدمت مخلصانه و جهادی آنها می‌توانیم انسانهای بهتری باشیم و سرنوشت مطلوب‌تری را برای جامعه خود خلق کنیم. 
 
رئیس سازمان ملی استاندار ایران با بیان اینکه ای کاش همه ما مانند شهدای گمنام؛ آوازه‌ای بلند در افلاک داشته باشیم؛ بیان داشت: شهدای گمنام نام بلند آوازه‌ای در نزد پروردگار دارند و ای کاش این مقربان درگاه الهی واسطه فیضی شوند تا ما نیز از سرچشمه عشق الهی بیشتر بهره‌مند شویم و با شهدا و امام شهدا ان‌شاء‌الله محشور شویم.
 
اسلام‌پناه ولایت‌مداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با خون شان درخت اسلام و ولایت را آبیاری کردند تا ایران اسلامی امروز در سایه ولایت فقیه عزتمندانه در سطح عالم بدرخشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار