رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب و تبیین و بازبینی شعارهایی آن است

حجت‌الاسلام «سادات» با بیان اینکه ۲۲ بهمن تبلور مراسمان دهه فجر است، گفت: ایام‌ الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین و بازبینی شعارهایی است که انقلاب اسلامی بر اساس آن شکل گرفته است.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 25January 2023

دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب و تبیین و بازبینی شعارهایی آن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در جلسه برنامه‌ریزی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: در این ماه رحمت خداوند همانند دریایی خروشان خواهد بود و انشالله ما نیز از رحمت الهی بی‌نصیب نمانیم.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی دهه بالاتر از دهه فجر و روزی بالاتر از ۲۲ بهمن نداریم بنابراین باید باشکوه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: امسال به دلیل ناآرامی‌های اخیر و دشمنی و نقشه نظام سلطه که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم نقشه بر آب شد، باید دهه فجر باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

وی یادآور شد: ایام‌ الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین و بازبینی شعارهایی است که انقلاب اسلامی بر اساس آن شکل گرفته است. حجت‌الاسلام سادات با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود، تصریح کرد: ۲۲ کمیته در ستاد دهه فجر شکل گرفته که کمیته ایثارگران یکی این کمیته‌هاست و در حوزه جهاد تبیین فعالیت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن تبلور مراسمان دهه فجر است و حضور و حماسه مردمی در این روز موثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: اطلاع‌رسانی این ایام اهمیت بسیار بالایی دارد و لازم است کمیته‌های مختلف دهه فجر به بیان کامل برنامه‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار