رئیس ستاد مرکزی دهه فجر:

حضور ملت، باطل السحر فتنه‌های دشمن در جنگ ترکیبی و نرم دشمن است

موسوی با بیان اینکه حضور ملت فیصله بخش تمام اقدامات برای خنثی سازی فتنه‌های دشمن بوده است، گفت: حضور ملت در طول همه این سال‌ها عنصر باطل السحر فتنه‌ها و جنگ ترکیبی و نرم دشمن بوده است.
کد خبر: ۵۶۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 25January 2023

حضور ملت، باطل السحر فتنه‌های دشمن در جنگ ترکیبی و نرم دشمن استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید نظام‌الدین موسوی» رئیس ستاد مرکزی دهه فجر در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، «سیدمحمد حسینی» معاون امور مجلس ریاست جمهوری، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رؤسای کمیته‌های ۲۹ گانه ستاد مرکزی دهه فجر و با شرکت وبیناری رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌های کشور برگزار شد، با بیان اینکه هر ساله ستادی به منظور بزرگداشت دهه مبارک فجر تشکیل می‌شود که جلساتی را پیش از این دهه برگزار می‌کنند، گفت: دهه فجر نقطه اوجی برای تجدید بیعت آحاد مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای انتقال آرمان‌ها به نسل‌های جدید و میزان الحراره‌ای برای حضور مردم و به نمایش گذاشتن تعهد آن‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب همواره پیش از این دهه بر آن تأکید و بعد از آن نیز، از مراسم‌های برگزار شده به عنوان نقطه اوج و اقتدار و نماد همبستگی مردم با آرمان‌های انقلاب و نظام یاد می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه چند سال است که به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی حضوری مردم را نداشتیم و به صورت خودرویی برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال با بهبود وضعیت کرونا، راهپیمایی گسترده و باشکوهی را برگزار خواهیم کرد. همچنین شرایط چند ماهه اخیر کشور نیز بسیار مهم است که دشمن با همه امکانات و توان خود در جنگ ترکیبی که به همراه دست پرورده هایش به راه انداخت تا به نظام آسیب بزند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه حضور ملت در طول همه این سال‌ها عنصر باطل السحر فتنه‌ها و جنگ ترکیبی و نرم دشمن بوده است، اظهار داشت: اقدامات دیگری نیز برای حفظ نظام مهم بوده است، اما فیصله بخش تمامی آنها، حضور مردم بوده که مصداق بارز آن برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم با حضور قاطعانه خود امید را به جامعه تزریق کرده و پاسخ مناسب و قاطعی می‌دهند، عنوان کرد: بر این اساس از یک ماه قبل ستاد مرکزی دهه فجر، بنده را به عنوان رئیس این ستاد انتخاب کرد و کمیته‌های ۲۹ گانه نیز در جریان آن تشکیل شد و جلساتی به صورت هفتگی شکل گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد دهه فجر در دستگاه‌های مختلف نیز شکل گرفته است، اظهار کرد: حتی دهیاری‌ها نیز به این موضوع ورود کرده و سامانه‌های ستادی در آن‌ها شکل گرفته اند، از این رو ۴ هزار ستاد در سراسر کشور داریم. همچنین با نهاد‌هایی که مخاطب بیشتری دارند مثل وزارتخانه‌های آموزش، علوم، کار و ورزش به صورت جداگانه جلساتی داشتیم.

موسوی با اشاره به اینکه دشمن، اقشاری همچون جوانان و زنان را هدف قرار داده است، عنوان کرد: از این رو تلاش کرده ایم برای مقابله با این حربه دشمن، ما نیز از ظرفیت موجود در این اقشار استفاده کنیم و آن‌ها را نیز پای کار بیاوریم چرا که دهه فجر صحنه جهاد تبیین و حضور مردم است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: فضای برگزاری دهه فجر امسال با توجه به اینکه میان دو عید میلاد امیرالمومنین علی (ع) و مبعث پیامبر (ص) قرار گرفته است، باید با نشاط و با سرور باشد. همچنین بخش عمده‌ای از پروژه‌های کشور نیز در این دهه افتتاح می‌شود که خود امید به جامعه را تزریق می‌کند. صداوسیما و رسانه ملی نیز قرار است این رویداد با شکوه را به بهترین نحو پوشش داده و دستاورد‌های بخش‌های مختلف نظام را منعکس کنند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر در پایان با بیان اینکه این روز‌ها همه مردم مشکل اقتصادی دارند که قابل انکار نیست، خاطرنشان کرد: با این حال مردم دلبسته نظام و انقلاب بوده و همواره آن را نشان داده اند و امسال نیز به صحنه خواهند آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار