معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خبر داد؛

دستگیری ۱۲۶ متهم در هفتمین مرحله از طرح مبارزه با شرکت‌های هرمی

سرهنگ چولکی از اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 25January 2023

دستگیری ۱۲۶ متهم در هفتمین مرحله از طرح مبارزه با شرکت‌های هرمیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عبداله چولکی» معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی اظهار داشت: در این خصوص تعداد ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

سرهنگ چولکی تصریح کرد: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت رده‌های متناظر در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه این طرح که به مدت ۶ روز در اواخر دی ماه سال جاری اجرا شد، افزود: در این خصوص تعداد ۱۲۶ نفر دستگیر و تعداد یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

وی گفت: آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های تهران بزرگ، گیلان، خراسان رضوی، مازندران، همدان، اصفهان و کردستان است.

وی ضمن هشدار خاطرنشان کرد: شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و هیچ گونه وابستگی و ارتباط دیگر اداری، مالی و تشکیلاتی با مراکز دولتی، قضائی و امنیتی برای شرکت‌های دارای مجوز و بازاریابان شاغل در شرکت‌ها وجود ندارد و هرگونه ادعا در این زمینه پیگرد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار