قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ‌کردستان خبر داد؛

اختصاص ۵۴ میلیارد تومان اعتبار به مددجویان کردستان در دهه فجر

«جلالی» از ارائه خدمات ویژه به مددجویان کردستانی در دهه مبارک فجر امسال با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 26January 2023

اختصاص ۵۴ میلیارد تومان اعتبار به مددجویان کردستان در دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد جلالی» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان کردستان ‌در جلسه کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، اظهار داشت: این کمیته با مشارکت و عضویت ۱۷ سازمان، اداره و مؤسسه تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته ارائه خدمات ویژه به نیازمندان از طریق اعضا به مناسبت دهه مبارک فجر می‌باشد.

جلالی با بیان اینکه این نهاد نیز همسو با سایر دستگاه‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده، ادامه داد: پرداخت ۲۲۲ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و اهدای ۲۲۸ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت با اعتبار پنج میلیارد تومان مهم‌ترین ویژه برنامه این نهاد به این مناسبت است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۶۴۹ عدد بخاری، ۸۶ مورد تعمیرات مسکن، ۳۰ مورد ساخت حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت وام دانشجویی به ۸۲ نفر، پرداخت هفت میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و پرداخت ۱۴۹ فقره وام کارگشایی به مبلغ دو میلیارد تومان، از دیگر خدمات این نهاد در ایام دهه مبارک فجر امسال است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان کردستان با بیان اینکه این نهاد در ۳۵ سرفصل و ۹۴ فعالیت خدمت ارائه می‌دهد، گفت: رسالت این نهاد کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با حفظ کرامت انسانی این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها