جانشین فرمانده انتظامی استان البرز:

سامانه هوشمند مها ضریب امنیتی استان البرز را ارتقا می‌دهد

سرهنگ «گودرزی» از راه اندازی سامانه هوشمند «مها» در استان البرز خبر داد و گفت: سامانه هوشمند مها ضریب امنیتی استان البرز را ارتقا خواهد داد.
کد خبر: ۵۶۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۰ - 27January 2023
 سامانه هوشمند مها ضریب امنیتی استان را ارتقاء خواهد دادسرهنگ «محمد معظمی گودرزی» جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص سامانه مها اظهار داشت: سامانه هوشمند  مها می‌تواند به تقویت ضریب امنیتی استان بیانجامد.

وی با بیان اینکه مها، سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی و اعلام خطر آنلاین است که ۲۴ ساعته با کمک حسگر‌های حرکتی -لرزشی هر نوع تهدید و خطری را به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند؛ افزود: این سامانه از طریق حسگر‌های لرزشی و حرکتی انواع تهدیدها، چون سرقت، زورگیری، حمله مسلحانه و‌... را در زمان حضور یا عدم حضور مالک بلافاصله به اطلاع مرکز هشدار الکترونیک پلیس می‌رساند و پلیس به صورت ضربتی و در کمترین زمان ممکن در محل اعلام خطر حاضر می‌شود.

گودرزی ادامه داد: ارتقاء امنیتی شهروندان استان البرز از مهمترین الویت‌های پلیس است و سامانه مها در راستای این موضوع و به جهت حفظ و ارتقاء امنیت اماکن تجاری، اداری و مسکونی در ایام مختلف سال به ویژه در تعطیلات و یا در مواقعی که ساکنان در محل حضور ندارند، طراحی و راه اندازی شده است و می‌تواند در افزایش امنیت شهروندان بسیار تاثیر گذار باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه طلافروشی‌ها و نمایشگاه‌های ماشین بیشترین عضویت را در سامانه مها داشته‌اند عنوان کرد: تاکنون عضویت بیش از هزار عضو در سامانه مها قطعی شده است که بالغ بر ۷۰ درصد آن‌ها از صنف طلا و جواهرات و نمایشگاه‌های ماشین و صرافی‌ها هستند.

این مسئول بهره‌مندی از زیرساخت‌های پشتیبان در جهت ارتقاء امنیت مشترکان، نظارت و مراقبت شبانه روزی، قابلیت پشتیبانی نامحدود مشترکان و رصد و نظارت دائمی بر عملکرد سیستم را از مهمترین ویژگی‌های سامانه هوشمند مها بر شمرد و تاکید کرد: بهره گیری از فناوری‌های نوین در جهت ارتقاء امنیت شهروندان از مهمترین الویت‌های مجموعه پلیس در استان البرز است.

گودرزی با اشاره به اینکه افراد علاقه‌مند به عضویت در سامانه مها می‌توانند با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با مرکز هشدار الکترونیک پلیس استان البرز فرم اولیه ثبت‌نام را دریافت کنند گفت: کارشناسان فنی سامانه مهام پس از ثبت نام اولیه افراد با حضور و بررسی محل؛ ضمن برآورد هزینه نصب و جا نمایی دقیق حسگرها، بستر اتصال محل مورد نظر به سامانه امنیتی مها را فراهم می‌آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها