تولیت آستان قدس رضوی در دیدار سردار رادان:

کارآمدی پلیس موجب ارتقا اعتماد عمومی به نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام مروی با تأکید بر اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه موفقیت فراجاست، گفت: کارآمدی پلیس موجب ارتقا اعتماد عمومی و قضاوت اجتماعی نسبت به نظام مقدس اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 26January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در دیدار سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن تبریک حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتصاب وی به فرماندهی فراجا؛ با تأکید بر مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم اظهار داشت: سوابق ارزنده، تجربیات گرانسنگ و توانمندی‌های شما در فرماندهی انتظامی پشتوانه محکمی در استقرار بیش از پیش امنیت، تعالی پلیس و تحقق منویات و انتظارات فرمانده معظم کل قوا خواهد بود.

وی فرماندهی فراجا را مسئولیتی بسیار سنگین خواند و ضمن آرزوی موفقیت برای سردار رادان، گفت: فرماندهی انتظامی از حیث گستره فعالیت از مرزی‌ترین نقاط تا مرکز کشور ایفای نقش داشته و در تنوع حوزه کاری و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم جایگاهی منحصر به فرد دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر نقش پلیس در تأمین امنیت جامعه و احساس آرامش برای مردم، افزود: موفقیت، سلامت، کارآمدی و توفیقات پلیس، نقشی مهم در ارتقا اعتماد عمومی، قضاوت اجتماعی و نگاه مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی خواهد داشت.

مروی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار اشتری فرمانده پیشین فراجا، ادامه داد: بهترین توصیه‌ها را در طی این سال‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فراجا داشته‌اند که سرلوحه قراردادن این رهنمودها نقشه راه موفقیت و رسیدن به جایگاه مطلوب برای پلیس خواهد بود.

وی با تأکید بر توجه به امور تربیتی در دوران خدمت سربازی خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه جمعیت قابل توجهی از جوانان هستند که برای دو سال و پیش از حضور در جامعه و پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در مراکز و سازمان‌های نظامی حضور دارند، متولیان و مسئولان این سازمان‌ها باید با پیش‌بینی طرح‌ها و برنامه‌های لازم از این فرصت در جهت رفع نیازهای مذهبی، معرفتی، تربیتی، اخلاقی، خودسازی و بصیرتی این جوانان بهره ببرند تا پس از دوران خدمت بسیار کارآمدتر و توانمند‌تر بتوانند به ایفای نقش‌های اجتماعی بپردازند.

تولیت آستان قدس رضوی به تبیین اهمیت بصیرت دینی و سیاسی کارکنان نیروهای مسلح پرداخت و تصریح کرد: مأموریت فرماندهی انتظامی آرامش‌بخشی به زندگی عمومی در جامعه است تا مردم در پرتو امنیت بتواند به زندگی شخصی و اجتماعی خود برسند و جامعه در مسیر پیشرفت حرکت کند؛ برای تحقق این مهم نیروهای نظامی و انتظامی باید آراسته به بصیرت، شناخت و پایبندی به حق و عمل صحیح باشند لذا تدارک برنامه‌های فرهنگی و معرفتی برای آنان بسیار مهم است.

مروی امنیت را بنیادی‌ترین نیاز هر جامعه دانست و بیان داشت: امنیت مهمترین عامل برای رشد، توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است، به‌طوری که شکوفایی استعدادهای فردی و پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها در پرتو امنیت شکل می‌گیرد؛ از این رو نیروهای امنیتی و انتظامی در ثواب تمام خیرات و پیشرفت‎هایی که در سایه امنیت در جامعه اسلامی شکل می‌گیرد، شریک هستند.

در ابتدای این دیدار سردار رادان ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های فراجا، استعانت از وجود قدسی حضرت رضا (ع) برای انجام مطلوب بارسنگین مسئولیت تأمین امنیت را از اهداف سفر خود به مشهد دانست و ابراز داشت: با تلاش شبانه روزی و همراهی همکاران سخت‌کوش در فرماندهی انتظامی، تمام عزم خود را برای تأمین امنیت مردم به بهترین نحو و پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزم کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها