فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف ۴۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری در اصفهان

سرهنگ «بساطی» از کشف ۴۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری و دستگیری ۲۶ نفر اراذل و اوباش در طرح ذوالفقار ۳ این فرماندهی در دی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 28January 2023

کشف ۴۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری در اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «حسین بساطی» فرمانده انتظامی اصفهان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح ذوالفقار ۳ در دی سال جاری ۲۶ نفر از اراذل و اوباش شاخص شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی از کشف ۴۳ قبضه اسلحه جنگی و شکاری موسوم به شورشی از این اراذل و اوباش خبر داد و عنوان کرد: در مخفیگاه یکی از متهمان ۹۰۰ فشنگ جنگی به همراه دستگاه ساخت فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف مقادیر زیادی سلاح سرد از قبیل قمه، قداره و شمشیر در طرح مذکور تصریح کرد: اقدام به سرقت های مسلحانه، نزاع های دسته جمعی، زورگیری و قدرت نمایی در محله ها، از جمله جرایم ارتکابی اراذل و اوباش دستگیر شده است.

سرهنگ بساطی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۶ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ۲۴۳ مجرم در این ارتباط دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه همکاری، همراهی و مشارکت بین پلیس، بسیج، مردم، دستگاه های اطلاعاتی و دستگاه قضائی برقرار است، خاطر نشان کرد: مجموع اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۲۰ درصدی جرایم خشن در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار