معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خبر داد؛

برپایی ۲۵ موکب «مهدوی» و «فاطمی» در مازندران

«سلگی» با تاکید براینکه پیام مهدویت به درستی برای جامعه تبیین شود، گفت: ۲۵ موکب در شهر‌ها و راه‌های مواصلاتی استان در نیمه شعبان برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱ - 28January 2023

۲۵ موکب «مهدوی» و «فاطمی» در مازندران برپا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در جلسه سیاستگذاری دهه مهدویت و جشن‌های نیمه شعبان با اظهار اینکه دشمن درپی دوقطبی سازی جامعه و امید و ناامیدی است، اظهار داشت: دوقطبی واقعی امید و ناامیدی است و دشمنان و خائنان دنبال ناامیدی و سیاه نمایی هستند.

سلگی افزود: بهترین محفل برای امیدآفرینی و نشاط برنامه‌های مهدوی و جشن‌های نیمه شعبان است تا فضای جامعه را نشاط آور کنیم.

وی با اظهار اعتقادات دینی و تشیع افزود: پایان تاریخ متعلق به صالحان و مستضعفان است و پیام تشیع امید برای برای بشریت بوده و این پیام را برای جامعه به درستی تبیین کنیم.

سلگی از تشکیل کمیته‌های مختلفی برای جشن‌های دهه مهدویت و نیمه شعبان خبر داد و گفت: کمیته ارزیابی دستگاه‌ها نیز تشکیل شده است.

وی طرح بوستان‌های مهدوی را ناب و بکر دانست و ادامه داد: بذر برای طبیعت سبز کاری ارزشمند به شمار می‌رود و باید برای عملیاتی شدن آن طرحی دقیق ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار راه اندازی موکب مقابل فرمانداری‌های استان در شهرستان‌ها شد و گفت: همچنین در راه‌های مواصلاتی استان نیز موکب‌هایی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه دستگاه‌ها برای جشن‌های نیمه شعبان ابلاغ شده است، گفت: امیدواریم برنامه‌های نیمه شعبان به خوبی و با شور فاطمی و مهدوی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار