فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین؛

خلق سپاه و مأموریت‌های آن در راستای از بین بردن تروریست‌ها است

سردار آتانی گفت: خلق سپاه و مأموریت‌های آن در راستای از بین بردن تروریست‌ها است، آمریکایی‌ها داعش را ساختند، اما سپاه شرّ داعش را از سر بشریت کم کرد.
کد خبر: ۵۶۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار «رستعملی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در دیدار سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین و هیات همراه و در محکومیت اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران صورت گرفت اظهار داشت: اتحادیه اروپا حماقت به خرج داد و سپاه پاسداران را تحریم کرد. آنها از روی ناچاری مجبور بودند انباشتگی شکست‌های خود را به این طریق جبران کنند، چرا که وقتی ناکامی‌ها و شکست ها جمع شود، دشمن به‌دنبال روزنه‌ای برای ابراز وجود می‌گردد.

وی ادامه داد: سردار سلامی بیان کرد؛ ماجرای تحریم و تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا مانند ماجرای قطار در حال حرکتی است که کودکی به آن سنگ می‌زند تا آن را متوقف کند، اما زمانی که موفق نمی شود، دهانش را به ناسزاگویی باز می‌کند.

سردار رفیعی‌آتانی عنوان کرد: اتحادیه اروپا اکنون دو زانو نشسته و مشغول فریاد زدن است، اما ما با سرعتی بیش از گذشته در حال حرکت هستیم. سپاه هرگز این تحریم‌ها و در لیست تروریست قرار دادن‌ها را جدی نمی‌گیرد، بلکه این موقعیت را مغتنم می‌شمارد که یک بار دیگر تاریخ دشمنان ایران و تاریخ سپاه را برای جهان بازگو کند.

وی بیان کرد: اروپا صاحب دو جنگ جهانی است، آن‌ها در جنگ جهانی اول بیش از 16 میلیون نظامی و در جنگ جهانی دوم نیز 61 میلیون نظامی را کشتند، کسانی که چنین جنایانی را مرتکب شده‌اند اکنون سپاه را تروریست می‌خوانند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در عمر 200 ساله خود در 60 کشور دنیا کودتا کرد‌ه‌اند، در برخی از این کشورها روزانه 30 هزار نفر را کشته‌اند، ماحصل کودتاهای آمریکایی‌ها 8 میلیون کشته است، چنین جانی‌هایی با این سبقه، سپاه پاسداران مردمی را تروریست می‌خوانند.

وی تأکید کرد: خلق سپاه و مأموریت‌های آن در راستای از بین بردن تروریست‌ها است، آمریکایی‌ها داعش را ساختند، اما سپاه شرّ داعش را از سر بشریت کم کرد، این یکی از بارزترین موفقیت‌های سپاه در مبارزه با تروریسم بود.

سردار رفیعی‌آتانی تصریح کرد: رئیس‌ جمهور سابق آمریکا پشت تریبون عنوان کرد که من دستور ترور قاسم سلیمانی را دادم، اکنون این جریان احمق که تروریست بودن خود را در پشت تریبون‌ها فریاد زده، سپاه پاسداران را تروریست می‌نامد.

وی در پایان یادآور شد: سردار سلیمانی بیان کرد؛ «من متعلق به سپاهی هستم که نمی‌خوابد تا مردم در آرامش باشند»، ما نیز با این حکم سردار سلیمانی همه شما را پاسدار می‌دانیم، زیرا چشمان شما بیدار است تا مردم در آرامش باشند، پلیس عضوی از سپاه است، چرا که مأموریت پلیس و سپاه یکی است و هر دو برای آرامش مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار