رئیس کل دادگستری کرمان:

مشکلات کشور با کار و تلاش جهادی برطرف می‌شود

«حمیدی» با بیان لزوم رفع کم‌کاری در خدمت به مردم و نظام گفت: مشکلات کشور با کار و تلاش جهادی مرتفع خواهد شد و این امر جز با همت مضاعف محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 29January 2023

مشکلات کشور با کار و تلاش جهادی برطرف می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،حجت‌الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان جیرفت اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران مقدس و بزرگ است و وجه مشترک تمام مسئولیت‌ها خدمت به مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت : خدمت‌گزاران و مسئولان افتخار خدمت به مردم را قدر دانسته و تمام وقت و زندگی خود را وقف خدمت به مردم کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان راهبرد دشمن در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : دشمن دنبال این است که مردم را از نظام و انقلاب ناامید کند و اگر مسئولی در مسئولیت خود خدمتگزاری نکند سندی در دست دشمن خواهد بود و بالعکس اگر مسئولی با تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خدمت کند رضایت‌مندی مردم افزایش پیدا کرده و مشکلات مردم حل می‌شود.

 وی با بیان لزوم رفع کم‌کاری در خدمت به مردم و نظام گفت: مشکلات کشور با کار و تلاش جهادی مرتفع خواهد شد و این امر جز با همت مضاعف محقق نمی‌شود.

 حجت‌الاسلام و حمیدی با اعلام وظیفه دستگاه قضایی در اجرای عدالت تصریح کرد: این تکلیف جز با حرکت جهادی و شبانه‌روزی همکاران قضایی محقق نخواهد شد و قوه قضاییه با برنامه‌ریزی‌های دقیق و فن‌آوری‌های روز، به اهداف پیش رو خواهد رسید. مردم باید در دستگاه‌های قضایی عدالت و رافت اسلامی را حس کنند و اگر چنین شود رضایت‌مندی مردم حاصل می‌شود و سیاست‌گذاری‌های دستگاه قضایی نیز در جهت رضایت‌مندی مردم پیش می‌رود.

 «احمد بلندنظر» فرماندار شهرستان جیرفت نیز در این در مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهمن ۵۷ اظهار کرد: امنیت کشور مدیون خون شهدا و رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری‌ست. قوه قضاییه جایگاه ویژه‌ای در حاکمیت جمهوری اسلامی دارد و مبارزه با فساد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دستگاه است.

 فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مدیران فاسد خاطرنشان کرد: برخورد با مدیران فاسد موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها