دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس:

ارسال ۹۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر فارس

«کشاورز» گفت: در جشنواره امسال ۹۵۳ اثر در قالب‌های گوناگون خبر، گزارش مکتوب، تیتر، موشن‌گرافی، مصاحبه، یادداشت، فیلم خبری، عکس، مستند و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۴۵ اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۵۷۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ - 31January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «بهنام کشاورز» دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس امروز  یازدهم بهمن در مراسم اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه امسال تعداد آثار دریافتی نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود اظهار داشت: ۹۵۳ اثر در قالب‌های گوناگون خبر، گزارش مکتوب، تیتر، موشن‌گرافی، مصاحبه، یادداشت، فیلم خبری، عکس، مستند و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی اولیه، حدود ۴۰۰ اثر به داوری نهایی راه یافت و از این تعداد ۴۵ اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

کشاورز افزود: فراخوان اولیه دریافت آثار این جشنواره اواخر آذرماه ۱۴۰۱ منتشر و تا ۲۵ دی‌ماه آثار شرکت کنندگان جمع آوری و توسط هیات اجرایی دسته بندی و در نهایت داوری شد.

وی با بیان اینکه در داوری این دوره از جشنواره از حضور اساتید دانشگاهی نیز بهره‌مند شدیم افزود: ‌آثار برگزیدگان نفر اول جشنواره استانی به مرحله داوری هشتمین جشنواره سراسری ابوذر در سازمان بسیج رسانه کشور راه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار