وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه تئاتر فجر:

تغییر ریل فرهنگ قابل احساس است/ زیرساخت‌های اجرای تئاتر در سراسر کشور ایجاد می‌شود

اسماعیلی با بیان اینکه تغییر ریل فرهنگ قابل احساس است، گفت: به‌عنوان خادمان مردم تعهد می‌دهیم زیرساخت‌های اجرای تئاتر در سراسر کشور ایجاد می‌شود تا هنرمندان به اعتلای کشور بپردازند.
کد خبر: ۵۷۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱ - 01February 2023

تغییر ریل فرهنگ قابل احساس است/ زیرساخت‌های اجرای تئاتر در سراسر کشور ایجاد می‌شودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که (شامگاه سه‌شنبه ۱۱ بهمن)، در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: امسال دوستانمان در معاونت هنری زحمت مضاعفی را متحمل شدند لذا از داوران و دبیر جشنواره و مهمانانمان از کشورهای مختلف تشکر می‌کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: امسال بعد از چند سال، جشنواره منطقه‌ای را برگزار کردیم که شگفتی‌هایی را رقم زد و حضور اهالی تئاتر برای مردم روحیه‌بخش بود و اهالی تئاتر با حضور پررنگ خوش درخشیدند.

وی شور و شوق هنرمندان تئاتر را بی‌بدیل دانست و با اشاره به شعار عدالت فرهنگی در فعالیت‌های هنری گفت: امشب با درخشش هنرمندان شهرستانی خلایی که در این موضوع بود و خودش را نشان می‌داد، رفع شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به استعدادهای هنری در سطح کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: من از استانداران مختلف در جهت برگزاری با عظمت جشنواره تئاتر فجر قدردانی می‌کنم.

اسماعیلی با تاکید براینکه تئاتر باید در همان تراز مورد توقع و عنوانی که با افتخار یدک می‌کشد ظاهر شود، افزود: تغییر ریل در بخش‌های مختلف درحال احساس است و اتفاق بزرگی در تاریخ تئاتر کشور رقم خورد که آن را توسعه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما به‌عنوان خادمان تئاتر تعهد می‌دهیم همه زیرساخت‌های لازم را برای اجرای تئاتر فراهم کنیم، ادامه داد: شما هنرمندان از این ظرفیت‌ها برای اعتلای فرهنگ و هنر کشورمان استفاده کنید.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها