۴۴ سال افتخار/ پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر؛

انقلاب اسلامی حکومت الهی را تثبیت کرد

سردار «تقوی» با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با صدور پیامی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم متدین استان تبريک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولله العزه والرسوله و للمومنین ولیکن المنافقین لا یعلمون» و عزت از آن خدا و رسول و مومنان است ولی منافقان نمی‌دانند.

سيمای چهل‌و‌چهار ساله انقلاب بزرگ اسلامی ایران به عنوان مردمی‌ترين انقلاب قرن بيستم که بر اساس اعتراف تاريخ به جز در دوران رسول خدا(ص) و جايگزين خلف او يعنی امام علی( ع) نمونه آن در هيچ دوره‌ای از تاريخ ديده نشده و دستاورد مبارزه بی‌امان فرستادگان الهی در اعصار گذشته است.

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر «تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی»(ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند.

امام خمینی(ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی‌بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام‌بخش نهضت‌های بسیاری از کشورهای عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز «ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق‌طلبی و عدالت‌خواهی».

این انقلاب در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت‌مدار حاصل شد. این مولفه‌های بنیادین به عنوان دکترین انقلاب اسلامی توانست پایه‌های قدرت و سلطه‌جویی استکبار جهانی در ایران را فرو ریزد.

شکفتن گل ایمان را بر شاخسار زمان، شادمانه جشن مى‌گیریم و جاده‌هاى آفتابى استقلال را با گام‌هایى از جنس اراده و خودباورى مى‌پوییم و فرا‌رسیدن این روز فرخنده و بهار انقلاب را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم متدین و شریف استان خراسان رضوی و همکاران گرامی و سختکوش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها