۴۴ سال افتخار/ پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به‌ مناسبت دهه فجر؛

دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور و معنویت مردم ایران است

آیت‌الله «محامی» و «کرمی» با صدور پیامی مشترک فرا‌رسیدن سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۷۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ - 01February 2023

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور و معنویت مردم ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و «محمد کرمی» استاندار این استان با صدور پیامی مشترک چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم متدین استان تبريک گفتند.

در این پیام آمده است:

بِسمِ الله الرحمن الرّحیم

شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب‌ها جدا است: هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام. و تردید نیست که این یک تحفه الهی و هدیه غیبی بوده که از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم غارت‌زده عنایت شده است. (فرازی از وصیتنامه سیاسى - الهى امام خمینی (ره) )

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

مردم غیرتمند ایران در نقاط مختلف کشور از هر مذهب و قومیتی با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان و رژیم طاغوت ایستادند آن هم در موقعیتی که استکبار جهانی هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و ایران اسلامی را جزیره‌ای امن برای خود می‌دانستند.

اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مومن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

امید است که مردم نجیب سیستان‌ و بلوچستان به خصوص مسئولان استان با یادآوری دستاوردها و برکات نظام اسلامی، در راستای جهاد تبیین شعارهای جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و تقویت امید و بررسی نقاط ضعف و راه‌های جبران آنها در جامعه بکوشند.

اینجانبان ضمن ‌پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تامین امنیت و جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم و از خداوند، رشد و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب به طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار