۴۴ سال افخار/ پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در جهان معاصر بود

«عبداللهی» در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ - 01February 2023

پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت ایام الله دهه فجربه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در پیامی دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی در جهان معاصر بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند و سبب ریشه کن شدن یکی از رژیم های وابسته به دنیای استکبار و موجب تحولی عظیم در جامعه بشری گشت.

حال که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن مکار و حیله گر با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود در صدد کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است فرصت مناسبی است تا پیشرفت های کم نظیر« ایران استوار، 44 سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه های مختلف نشان دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور ایران و استان البرز بخصوص جوانان و نوجوانان این سرزمین که قطعا ادامه دهندگان راه پرافتخار این انقلاب هستند و خواهند بود تبریک عرض نموده عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار