۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

انقلاب اسلامی به دست مردم به پیروزی رسید

«مطیعی» گفت: طی چهار دهه گذشته هر کجا انقلاب به حمایت مردم نیاز داشت با تمام قوا پای صحنه آمده و با این حضور خودشان در میدان‌های مختلف توطئه‌های دشمن را خنثی و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۵۷۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در سمنان امروز (چهارشنبه) در دیدار با استاندار سمنان، معاونان استاندار و فرماندار سمنان به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه خدمت گذاری بهترین هدیه برای مردم در ایام الله دهه فجر است، اظهار داشت: مردم این روزها با مشکلات بسیاری در حوزه اقتصاد و معیشت مواجه هستند و گره گشایی از کار آنها بهترین اقدام در راستای امید افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی به دست مردم به پیروزی رسید، افزود: طی چهار دهه گذشته هر کجا انقلاب به حمایت مردم نیاز داشت با تمام قوا پای صحنه آمده و با این حضور خودشان در میدان‌های مختلف توطئه‌های دشمن را خنثی و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند امروز وظیفه ما است که پاسخگوی مشکلات آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان این که مسئولان باید قدردان توفیق خدمت گذاری به مردم باشند، ابراز داشت: این چند صباحی که به عنوان یک مسئول در رأس کار اجرایی هستید باید یک فرصت ارزشمند بدانید که از این طریق بتوانید خدمت گذار و خادم مردم بوده و برای رفع گرفتاری‌ها تلاش کنید.

مطیعی با بیان اینکه مهر و محبت و همراهی مردم گرانقدر طی این ۴۴ سال با تمامی کمبودها و محدودیت‌ها شایان تقدیر است، تصریح کرد: انتظار می‌رود برنامه‌های دهه فجر با محوریت و توسط خود مردم برگزار شود چرا که متولیان اصلی این انقلاب همین مردم هستند.

وی با بیان اینکه قطعاً زمانی مردم خدمت صادقانه شما مسئولان را ببیند قدردان خواهند بود، افزود: این یک ارتباط دوطرفه که می‌تواند در نهایت به رشد و پیشرفت و توسعه کشور منتهی شود و مردم را به حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری و انقلاب دلگرم و امیدوار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار