۴۴ سال افتخار/

جشن‌های انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی آغاز شد

امروز همزمان با ساعت ۹:۳۳ زمان ورود تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میهن، جشن‌های چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 01February 2023

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، جشن‌های ویژه دهه فجر امروز همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به کشور در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با حضور آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در استان، «قناعت» استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران استان و قشرهای مختلف مردم در میدان امام خمینی (ره) بیرجند برگزار شد.

نخستین روز دهه فجر امسال به نام «انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری» نام‌گذاری شده است که در این راستا همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب در میدان امام خمینی (ره) بیرجند و همزمان در مدارس سراسر استان نواخته شد.

همچنین برگزاری رژه موتوری در مرکز استان از امامزادگان باقریه (ع) تا گلزار شهدای بیرجند، نواختن سوت قطار، زنگ انقلاب، رژه خودوریی و موتوری در سایر شهرستان‌ها، دیدار با امامان جمعه و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های اولین روز دهه فجر در نقاط و مختلف استان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار