۴۴ سال افتخار/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عشایری استان ایلام:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود

حجت الاسلام «هاشمی» گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 01February 2023

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «حمید هاشمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عشایری استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

"‌جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً: حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

آنچه در این ایام بیشتر از هر چیز جلوه گر است یاد و خاطره امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ضرورت تداوم راهشان با حفظ وحدت، کار و تلاش، خلاقیت و سازندگی در سال تولید ،دانش بنیان و اشتغال است.

و امروز بر ماست که با جهاد تبیین و الگو قرار دادن رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) بر ارزش های انقلاب بیش از پیش اهتمام بورزیم و یادمان نرود که این نهضت اسلامی به دست دلیر مردانی به بار نشست که اگر چه امروز در بین ما نیستند ولی یاد و خاطره شان همیشه در ذهن ماست.

خدا را شاکریم که پرچم پرافتخار این انقلاب باشکوه امروز در دستان مردی از سلاله پیامبر زعیم عالیقدری چون رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به اهتزاز درآمده است. طبعاً گام نهادن در جای پای خمینی کبیر امری بس خطیر بوده که از عهده فرزانه‌ای فرهیخته همانند ایشان برمی‌آید و تاًسی آحاد ملت شهیدپرور شهری ، روستایی و عشایری از فرمان و رهنمودهای خردمندانه و داهیانه معظم‌ له موجب تداوم این راه خطیر تا انقلاب مهدی موعود (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها