دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

«آزادی» عدالت را استیفا و تعهد به خالق هستی را قوام دهد

حجت‌الاسلام «شهریاری» گفت: آزادی در هر جامعه‌ای ارزش است ولی بالاترین ارزش آن است که عدالت را استیفا و تعهد به خالق هستی را قوام دهد.
کد خبر: ۵۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ - 01February 2023

«آزادی» عدالت را استیفا و تعهد به خالق هستی را قوام دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «حمید شهریاری» دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز در همایش «حجاب و عفاف فاطمی» در سنندج با تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن گفت: این مکتب در چله دوم خود مکتبی را تولید کرد که به نام حاج قاسم سلیمانی نام گرفت و این سردار شهید نیز مکتب حضرت زهرا را بلندآوازه کرد.

وی اضافه کرد: دشمن همه همت خود را بکار بست تا در مقابل مکتب حاج قاسم بایستد و به ترویج مکتب لبیرال فردگرایانه غربی به سرکردگی آمریکا پرداخت و این دو مکتب را در مقابل هم قرار داد.

وی درباره ویژگی اصلی سردار سلیمانی که آزادگان جهان را بعد از خود داغدار کرد، گفت: دلدادگی به خدا، دین خدا و ارزش های انقلاب اسلامی مهمترین و برجسته‌ترین صفات این سردار دنیای اسلام بود که با پایبندی به ارزش های اسلامی، حدود الهی را توصیف می‌کرد.

حجت‌الاسلام شهریاری در بخش دیگری از سخنانش به فضای اخلاقی جوامع غربی پرداخت ‌و گفت: هیچ کانون قابل اتکایی برای نوجوان غربی در خانواده وجود ندارد و این به دلیل گسیختگی بنیان خانواده است.

وی اضافه کرد: در غرب، ارتباطات غیر اخلاقی خارج از چارچوب خانواده را آزادی نامگذاری کرده اند که تفاوت اساسی و بنیادی زن در جامعه اسلامی و غربی از همین مساله نشات می گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری ادامه داد: آزادی در هر جامعه‌ای ارزش است ولی بالاترین ارزش آن است که عدالت را استیفا و تعهد به خالق هستی را قوام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار