معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

اجلاس کردستان الگوی ماندگار در حوزه وحدت اسلامی شد

«مسچی» گفت: نهاد از استان در سه کمیته، برگزاری اولین اجلاسیه وحدت اسلامی در کردستان را بر عهده داشتند که با همکاری هم یک کار بسیار ارزشمند و فاخر را شکل دادند که الگوی ماندگاری در حوزه وحدت اسلامی شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 01February 2023

اجلاس کردستان الگوی ماندگار در حوزه وحدت اسلامی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محسن مسچی» معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز در مراسم تجلیل از همیاران کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار داشت: ۴۰ نهاد از استان در سه کمیته، برگزاری اولین اجلاسیه وحدت اسلامی در کردستان را بر عهده داشتند که با همکاری هم یک کار بسیار ارزشمند و فاخر را شکل دادند که الگوی ماندگاری در حوزه وحدت اسلامی شد.

وی افزود: اولین اجلاسیه وحدت اسلامی در کردستان باعث شد تا برنامه هایی از این قبیل را در سایر استانهای کشور و خارج از کشور دنبال کنیم.

حجت الاسلام «سعید عسکری» مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم با بیان اینکه اولین گام اجلاسیه وحدت اسلامی در سنندج محکم برداشته شد، اظهار داشت: مسوولان، خبرنگاران و اصحاب رسانه با تمام توان برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه تلاش کردند.

وی افزود: روند و کیفیت برگزاری این اجلاسیه بسیار مطلوب بود و از تجربه آن برای دوره‌های بعدی در استانهای گلستان و سیستان و بلوچستان بهره گرفته می‌شود.

اولین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی تیرماه امسال با حضور مهمانان داخلی و خارجی به میزبانی سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار