امام جمعه قصرشیرین:

داشتن وحدت لازمه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: مهمترین عامل و لازمه حفظ، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی داشتن وحدت رویه و اتحاد گروه‌های مختلف و قشر‌های مردم و مسوولان است، زیرا به فرموده امام راحل بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حفظ نظام از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 01February 2023

اتحاد و داشتن وحدت لازمه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی»  امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در گرامیداشت اولین روز از دهه مبارک فجر در جمع مدیران ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد با بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ظلم و دین گریزی پایان داد زیرا دنیایی که به سمت مدرنیته می رفت و اسلام و دین را افیون ملت ها می دانست با پدیده انقلاب اسلامی مواجه شد که انسان را از زیر یوغ ظلم و ستم رهایند.

 امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: مهمترین عامل و لازمه حفظ، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی داشتن وحدت رویه و اتحاد گروه‌های مختلف و قشرهای مردم و مسوولان است زیرا به فرموده امام راحل بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی اظهار کرد: مکتب نقش مهم و یکی از عوامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی است، در جامعه ای که دین در آن جایگاهی ندارد یک مرد الهی از دل تاریخ بیرون می آید و علم اسلام را به اهتزاز می آورد که تمام دنیا به دنبال آن راه می افتد و تمام معادلات جهانی را تغییر می دهد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: امام راحل با آیات الهی و کتب اسلام روح تازه ای به کالبد جامعه دمید و مردمان خسته از ظلم و ستم و جوز دوره پهلوی را نجات داد.

وی ادامه داد: مهدویت، عاشورا و مرجعیت دینی سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز همه وظیفه داریم با حفظ وحدت و پیروی از امام خامنه ای برای حفظ نظام تلاش کنیم چون در جایگاهی قرار گرفته ایم که چشم تمام جهانیان به این انقلاب اسلامی معطوف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار