۴۴ سال افتخار/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک:

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

«رشیدی»گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نگین درخشان تاریخ معاصر ایران و دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.
کد خبر: ۵۷۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 02February 2023

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان،  «کاظم رشیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این ایام را موسم تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و آرمان‌های بلند شهیدان برشمرد و اظهار داشت: دهه مبارک فجر ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنان آزاده و سرافراز است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نگین درخشان تاریخ معاصر ایران و دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است، عنوان کرد: دهه فجر یادآور همدلی، همراهی، ایثار و وحدت کلمه مردم با امام امت و همه دلسوزان مسیر انقلاب است و امام راحل و شهدا مروج ارزش‌های دینی و سرمایه ماندگار نظام و انقلاب هستند و گرامیداشت نام و یاد آن‌ها قدردانی از فداکاری آن است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک با بیان اینکه درخت تناور انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران تاکنون همچنان باوقار و مستحکم و استوار است، تصریح کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین‌های دهه مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان‌های خمینی کبیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را متجلی سازیم.

رشیدی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، ضامن بقا و حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود و دشمنان باید بدانند تا ما فرهنگ ایثار و شهادت را در وجود خود داریم هرگز نمی‌توانند بر ما غلبه کنند. ملت ایران تا آخرین قطره خون از اهداف انقلاب که شهدا برای آن بهترین هستی خود را هدیه داده‌اند، پاسداری می‌کنند.

وی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی، ارسال پیامک تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به جامعه هدف، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دوران انقلاب در قالب طرح سپاس، برگزاری یادواره شهدا، تعویض پرچم‌های گلزارهای شهدا در سراسر شهرستان و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌هایی به شمار می‌رود که در ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار