۴۴ سال افتخار/

حضور موفق نمایش «مطرب آقا» در جشنواره فجر

نمایش «مطرب آقا» به کارگردانی «مهیار هزار جریبی» با نخستین حضور جشنواره‌ای خود در مهمترین رویداد هنری ایران درخشید.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 02February 2023

حضور موفق نمایش «مطرب آقا» در جشنواره فجربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، نمایش «مطرب آقا» به نویسندگی و کارگردانی «مهیار هزار جریبی» از بهشهر با حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توجه داوران و مخاطبان این رویداد را به خود جلب کرد.

نمایش «مطرب آقا» که از تولیدات حمایتی حوزه هنری مازندران بوده در لیست کاندیدای چهار بخش جشنواره تئاتر فجر امسال قرار گرفت.

پس از اجرای نمایش یاد شده در جشنواره و داوری نهایی، این اثر در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، بازیگر‌ی زن و طراحی لباس نامزد دریافت جایزه شد.

نمایش «مطرب آقا» در نهایت توانست با جلب نظر داوران در بخش کارگردانی، جایزه سوم را برای «مهیار هزار جریبی» به ارمغان آورده و بازیگر زن این نمایش «روشنک سه قلعگی» نیز در گروه تقدیری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قرار گرفت.

تولید نمایشی حوزه هنری مازندران کاری است با موضوع کرامات امام رضا علیه السلام و زندگی نوازنده دوره گردی را نقل می‌کند که علاقه اش برای حضور در حرم امام هشتم بخاطر شغل او از سمت همه نادیده گرفته می‌شود تا اینکه پس از مرگ، پیکرش طی حوادثی به حرم می‌رسد.

«مهیار هزار جریبی» نویسنده و کارگردان، «سارا یزدانی»، «روشنک سه قلعگی»، «الهام ابراهیم پور»، «علی اکبر چهاردهی»، «رسول عبدی»، «علی اصغری»، «حمید رضا اقاجانی»، «ساغر هزارجریبی» و «مهیار هزارجریبی» بازیگر، «حسین فدایی حسین» طراح صحنه، «محمد ابراهیم نژاد»، «نیما ابراهیم نژاد» و «سینا ابراهیم نژاد» موسیقی، «حسین حسن پور» و «امیر حسین کرامتی» مدیر صحنه، «نیروانا هزارجریبی» طراح نور و نورپرداز، «فاطمه باقری» طراح و مجری گریم، «افسانه امیر سلیمانی» و «سمانه تقی پور» منشی صحنه از عوامل نمایش «مطرب آقا» هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار