44 سال افتخار/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان می شوند

حجت‌الاسلام «میرزایی» گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها به دنبال نا امید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند، درحالی که ملت ایران با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع تحقق اهداف آنان می شوند.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 02February 2023

ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان می شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «داوود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان ارومیه، ضمن تبریک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مکتبی حیات بخش و احیاگر هويت اسلام در جهان است.

حجت‌الاسلام میرزایی گفت: امروز به برکت انقلاب پرچم عزت، عظمت و اقتدار ایران بلندتر از هر زمان دیگر در جهان در حال اهتزاز است و تهدید هیچ کشوری نمی تواند مانع پیشرفت و استقلال آن باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانقدر خصوصا 12000شهید آذربایجان غربی افزود: قدم به قدم این استان مزین به خون مطهر شهیدان است و آرامش و احساس امنيتی كه امروز بر كشور حكم‌فرماست ثمره خون پاك شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تصریح کرد: امروز دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و تبلیغات دروغین به دنبال نا امید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند، درحالی که ملت ایران با توکل به خدا، اتکا به توان داخلی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع تحقق اهداف دشمنان می شوند.

حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی نیز در ادامه به جایگاه شهید و مقام شهادت در پیشگاه خداوند متعال اشاره کرد و گفت: شهدا در قیامت در دسته شفاعت کنندگان قرار می گیرند.

 وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بر ادامه راه شهدا و دفاع از ارزش های انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار